Har ikke mistet symptomene enda, men nå i kveld har jeg begynt få typiske mens murringer i tillegg![]()
Uff så leit å lese
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke mistet symptomene enda, men nå i kveld har jeg begynt få typiske mens murringer i tillegg![]()
Hvordan går det med deg nå?Har ikke mistet symptomene enda, men nå i kveld har jeg begynt få typiske mens murringer i tillegg![]()

Småblør enda. Ingen smerte og ikke mistet symptomene. Men løpet er nokk kjørtHvordan går det med deg nå?![]()

huff håper du finner ut av det idagSmåblør enda. Ingen smerte og ikke mistet symptomene. Men løpet er nokk kjørt
Blir uansett spennende med ny hcg måling mandag, nå håper jeg bare den synker fort, slik at vi kan prøve på nytt snart.![]()

Hcg sunket til 90. Så halverer seg hvert døgn. Hun kunne heller ikke se noen rester på ul, såhuff håper du finner ut av det idag![]()

Ønsker deg masse lykke til videreHcg sunket til 90. Så halverer seg hvert døgn. Hun kunne heller ikke se noen rester på ul, så
da blir det kanskje prøving denne mnd![]()