Hjelp! Liten blødning

Babydrømmen

Glad i forumet
I dag er jeg 7+0. Da jeg våknet i morges merket jeg at jeg hadde blødd litt i natt, og blir selvfølgelig super stresset :confused: har ikke kommet mere blod i dag. Bruker lutinus. Var hos fastlege i går og fikk henvisning til sykehus, da jeg følges opp der pga risiko svangerskap. Blødde ikke noe forrige svangerskap. var da gravid med tvillinger, men mistet ene tvilling i uke 36+2.

Er det noen som har blødd litt, men det like vell har gått bra?
 
jeg blødde litt med sønnen, det gikk bra! vet om mange som har blødd både litt og mye og det fortsatt har gått bra. Håper det går bra for deg også :)
 
Hei. Skjønner du blir stressa. Jeg blødde 4-5 gang i forrige svangerskap- fra uke fem og opp til uke 22. Var bare små blodkar som hadde sprukket til meg, som var helt ufarlig og veldig vanlig:)
 
Jeg blødde i uke 6, 8 og 11 sist gang. Resultatet er nå 3 1/2 år❤️ Da fant ikke årsaken når jeg gikk gravid. Men hadde morkaka foran åpningen frem til slutten av svangerskapet, pluss en biplacenta. Så mest sannsynlig derfor..
 
Håper ting går bra her også, fikk time til TUL torsdag. Så må bare smøre meg med tålmodighet og krysse fingrene for det ikke er sa :) skal nevnes at jeg ikke har noen smerte, bare sparsom blødning.
 
Jeg mener å ha lest at Lutinus har vaginal blødning som bivirkning. Tror det ekstra progesteronet + at man settet de vaginal tablettene flere ganger i døgnet, gjør så en kan få en lett blødning.

Blødd I ett svangerskap der det gikk bra. Da jeg mista merka jeg det. Da tok det seg opp og var ikke tvil til slutt. Lykke til :Heartred
 
Har hatt mykje blødningar i mine foregåande svangerskap. Usikkert av kva grunn. Men har to nydelige ungar iallefall.
Håpar og trur det ikkje betyr noko hos deg heller.
 
Blødde litt hver dag fra uke 5 til 10 forrige gang, var skjøre slimhinner og det gikk bra. Som jeg hr sett i forumet her, gir de støttemedisinene med vaginal stikkpiller veldig ofte småblødninger.
 
Blødde en del friskt blod uke 6+0. Føltes mye, men det var kanskje bare 5 dråper mørkt blod som klaska ned på baderomsgulvet i dét jeg skulle sette meg på doskåla. Deretter har det vært spor av blod nærmest hver dag- noen ganger lyserødt og de fleste dager brunlig. Lite nå (7+6)
Tok en ul for 4 dager siden og alt så bra ut. Mye symptomer. Har funnet roen med at jeg må ha veldig skjøre slimhinner eller noe. Så rart å ikke ha kontroll.
 
Takk for svar alle sammen. Å bra det går fint for så mange, selv med blødning! :) Selv er jeg mer pessimistisk, men har time til TUL kl 09.00. Håper selvfølgelig på en uskyldig blødning, men har mine tvil :(
 
Jeg skal også på TUL kl 9 i dag. Krysser fingrene for oss begge :Heartred
 
Takk for svar alle sammen. Å bra det går fint for så mange, selv med blødning! :) Selv er jeg mer pessimistisk, men har time til TUL kl 09.00. Håper selvfølgelig på en uskyldig blødning, men har mine tvil :(
Håper det gikk bra på TUL :Heartred
 
Vet ikke helt hva jeg skal si.. så fostersekk, men ikke mer enn det. Er sikker på el var 2 juli... så skulle vell sett noe nå :( har tatt blodprøve av hcg og skal ta ny mandag. Får også ny ul da. Selv har eg ikke troen lengre :arghh:
Håper bare det er for tidlig og du får gode nyheter på mandag :Heartred så leit å gå sånn og vente.
 
Back
Topp