Hjelp jeg er graviid!! Lykkerus og nervøs!

Gratulerer!

Snuser på denne gruppa her etter 5 svake positive i dag (testa for eggløsning pga kort mens) men det er for tidlig å tro på noe.

Hvis jeg er gravid er termin mellom 31.08 og 06.09

Gratulerer![emoji1][emoji173]️ Testet med digital? Jeg måtte få det bekreftet med en digital. Klarer ikke stole helt på strimmeltestene. Tyde streker er ikke min sterkeste side[emoji23]
 
Gratulerer![emoji1][emoji173]️ Testet med digital? Jeg måtte få det bekreftet med en digital. Klarer ikke stole helt på strimmeltestene. Tyde streker er ikke min sterkeste side[emoji23]

Ja jeg tok en i morges som sa ikke gravid, så enten for tidlig eller slutt før det har begynt. Tok en strimmel nå nettopp og den er tydeligere enn i går men ikke veldig tydelig.

Så avventer medlemskap i septembergruppa ennå
 
Kan være for tidlig for at digital slår ut enda:) Prøv igjen om litt[emoji1][emoji256]
 
Last edited:
Titter i fra juni2018. Gratulerer :smiley-bounce022 me er vist 2 om denne saken at det var ikkje venta. Eg skulle berre sjølv ta eggløsningstest, og tenkte eg kan ta graviditet-test i same slengen og den graviditet-testen var sikkert negativ.. Trudde eg da:wideyed: så eg var sjølv veldig i sjokk når den var positiv :wideyed: men eg tørte ikkje fortelle til min samboer før dagen etterpå etter eg fekk testa med digital test:bag::bag: men det blir spennende :woot: du får lykke til vidare :Heartred:Heartred


Hihi! Så morro! :smiley-angelic003 Hadde helt glemt denne tråden, før jeg sjekket varslene mine Tusen takk for det:love7
 
Gratulerer så masse med positiv test, og velkommen til termingruppa for September 2018!:Heartred
Takker :Heartpink Ligger å bikker mellom 31.august og 1.sept, så får se når jeg skal på UL om det blir august eller september har en fot i begge mnd :knegg:
 
Gratulerer[emoji173]️ da har vi termin samme dag[emoji7] testet svakt positivt fredag, er bare blitt sterkere å sterkere, så håper spiren klorer seg fast og at dette går veien! Synes det er litt skummelt å bevege meg inn i termingruppe så tidlig![emoji85]

Så spennende! Ja jeg har vært litt fraværende her inne en periode- mye fokus på alt annet:biggrin Men nå føler jeg at jeg er litt tilbake igjen! Uke 8 her nå, syns det går fort :scared001
 
Titter innom fra juni, masse gratulerer med en liten spire [emoji173]️ måtte graviditeten din bli fantastisk! [emoji16]

Tusen hjertelig takk :happy: Så langt lite plager, sliter litt med søvnen eneste- men det går fint:wideyed::)
 
Gratulerer så mye med spiren, og lykke til med svangerskapet :D
Hvordan tok samboeren din nyheten?
Og hvordan fortalte du nyheten ?

Takk! :happy: Jeg fant det ut mens han var på jobb, så måtte vente til han kom hjem! Han lurte med en gang hva det var, fordi det såg ut som jeg ville si noe:angelic: Så viste jeg testen og han ble så glad! Jeg var jo også glad men var nervøs på hans reaksjon, og at jeg ikke ville bli for ivrig tidlig i svangerskapet! Men nå går det bra, er i uke 8 og føler meg tryggere:happy: Samboer er også mer ivrig enn meg med f.eks at vi må ta bilder hver uke/ annenhver for å se fremgang, morro å se tilbake på osv, så det har gått over all forventning:happy093
 
Sniker fra juli. Gratulerer! [emoji4] jeg og skulle bare ta en test, noe jeg gjør innimellom bare for å være på den sikre siden om mens er ett par dager sen. Tittet bort på testen, regnte med den var negativ som vanlig så ikke veldig interessert. Der lyste to VELDIG sterke streker mot meg, sjokk! Ned igjen på apotek å kjøpe digital, 2-3 uker. Testet neste dag med morgen urin, 3+! [emoji87]


Wow:happy093 Så morro! Langt på vei nå da? :love017
 
Takk! :happy: Jeg fant det ut mens han var på jobb, så måtte vente til han kom hjem! Han lurte med en gang hva det var, fordi det såg ut som jeg ville si noe:angelic: Så viste jeg testen og han ble så glad! Jeg var jo også glad men var nervøs på hans reaksjon, og at jeg ikke ville bli for ivrig tidlig i svangerskapet! Men nå går det bra, er i uke 8 og føler meg tryggere:happy: Samboer er også mer ivrig enn meg med f.eks at vi må ta bilder hver uke/ annenhver for å se fremgang, morro å se tilbake på osv, så det har gått over all forventning:happy093

Ååå så herlig med en entusiastisk Far som er skikkelig med fra start, og viser hvor stort det er for han :love017:Heartred

Måtte du/dere få et fantastisk svangerskap, og en fantastisk fødsel til termin :Heartred
 
Ååå så herlig med en entusiastisk Far som er skikkelig med fra start, og viser hvor stort det er for han :love017:Heartred

Måtte du/dere få et fantastisk svangerskap, og en fantastisk fødsel til termin :Heartred

Ja, det et gull verdt med en som er så aktiv og viser interesse [emoji173]️ Tusen takk for det, håper du får en bra siste del av svangerskapet! :-D
 
Nå er jeg 15+1:D hvordan går det med deg?

Det går fint, vært på kontroll til jordmor og så lang bra :-D Går nå inn i uke 9 [emoji173]️
 
Gratulerer så mye :)
 
I dag var det dessverre en trist nyhet.. Ikke noe liv på ul.. var på ul på mandag og da var det liv, så oppdaget det fort! Magefølelsen som sa at noe var galt, stemte dessverre..
 
Back
Topp