Hjelp jeg er graviid!! Lykkerus og nervøs!

Sølvjenta

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Ja da har jeg altså tatt en graviditetstest som jeg rutinemessig tar innemellom for å ikke vær gravid uviten!:wideyed: Dette bruker jeg strimler til da de er så små og praktiske å ha liggende. Jeg fikk opp en svaak rosa strek og var litt sjokkert fordi jeg forventet ikke et positivt resultat. Dermed tok jeg å testet med enda en strimmel- samme resultat! Det går da ikke an å få to feilaktige tester? Så jeg testet med en stav, jada jeg fikk hjertet i halsen og tok litt av! Staven viste også en svaak rosa strek, så da tok jeg å fikk i en digital test! Og den viste jammen meg Pregnant!

Så nå sitter jeg her da, venter på at sambo skal komme hjem så jeg får fortelle sjokknyhetenJeg ble veldig glad, men har ikke prøvd å bli gravid- så det kom som en tidlig julegave i år☺️ Altså, tre vanlige tester og en digital test tar vel ikke feil

Etter mine beregninger, både ut i fra siste mens og når unngangelsen skulle ha skjedd, så er termin foreløplig 1.september! Regner med det kommer flere innpå denne tråden etter hvert! Gleder meg til å bli kjent med flere❤️
 
Titter innom fra juni, masse gratulerer med en liten spire [emoji173]️ måtte graviditeten din bli fantastisk! [emoji16]
 
Gratulerer ;) håper jeg kommer etter!
 
Gratulerer[emoji173]️ håper, håper, håper å joine deg!! Svaret kommer i løpet av den kommende uka[emoji85][emoji85]
 
Titter i fra juni2018. Gratulerer :smiley-bounce022 me er vist 2 om denne saken at det var ikkje venta. Eg skulle berre sjølv ta eggløsningstest, og tenkte eg kan ta graviditet-test i same slengen og den graviditet-testen var sikkert negativ.. Trudde eg da:wideyed: så eg var sjølv veldig i sjokk når den var positiv :wideyed: men eg tørte ikkje fortelle til min samboer før dagen etterpå etter eg fekk testa med digital test:bag::bag: men det blir spennende :woot: du får lykke til vidare :Heartred:Heartred
 
Titter fra juni 16 [emoji87] Gratulerer!! Venter selv på å få testet [emoji12] Håper virkelig jeg får joine senere! Må bare få kjøpt en test og to først [emoji87]
 
Sniker fra juli. Gratulerer! [emoji4] jeg og skulle bare ta en test, noe jeg gjør innimellom bare for å være på den sikre siden om mens er ett par dager sen. Tittet bort på testen, regnte med den var negativ som vanlig så ikke veldig interessert. Der lyste to VELDIG sterke streker mot meg, sjokk! Ned igjen på apotek å kjøpe digital, 2-3 uker. Testet neste dag med morgen urin, 3+! [emoji87]
 
Gratulerer så mye med spiren, og lykke til med svangerskapet :D
Hvordan tok samboeren din nyheten?
Og hvordan fortalte du nyheten ?
 
Gratulerer[emoji173]️ da har vi termin samme dag[emoji7] testet svakt positivt fredag, er bare blitt sterkere å sterkere, så håper spiren klorer seg fast og at dette går veien! Synes det er litt skummelt å bevege meg inn i termingruppe så tidlig![emoji85]
 
Gratulerer! [emoji4] Vi har termin samme dag!

Synes det er litt tidlig å komme seg inn på et terminforum [emoji85] En fot innafor til å begynne med [emoji4]
 
Gratulerer så masse med positiv test, og velkommen til termingruppa for September 2018!:Heartred
 
Gratulerer!

Snuser på denne gruppa her etter 5 svake positive i dag (testa for eggløsning pga kort mens) men det er for tidlig å tro på noe.

Hvis jeg er gravid er termin mellom 31.08 og 06.09
 
Back
Topp