Hjelp i barnevognjungelen?

doublemay

Forelsket i forumet
Ja, jeg sier bare hjeeeelp!

Det vi ønsker er mulighet for er:
- lufthjul, eller viktig at det ikke er harde plasthjul slik at barnet ligger og rister i vogna fordi om man triller på en grusveg
- vendbar sportsdel
- design
- liten og lett og legge sammen

Har sett litt på Emmaljunga vognene, men de er ikke akkurat de rimeligste. Skulle gjerne ha kommet over en rimeligere, men god variant. Om det er et ukjent merke spiller ikke det noen rolle. Skummelt å kjøpe ukjent merke som jeg ikke aner noe om og ikke har noen referanser på.

Ja, jeg sier bare hjeeeelp!

Det vi ønsker er mulighet for er:
- lufthjul, eller viktig at det ikke er harde plasthjul slik at barnet ligger og rister i vogna fordi om man triller på en grusveg
- vendbar sportsdel
- design
- liten og lett og legge sammen

Har sett litt på Emmaljunga vognene, men de er ikke akkurat de rimeligste. Skulle gjerne ha kommet over en rimeligere, men god variant. Om det er et ukjent merke spiller ikke det noen rolle. Skummelt å kjøpe ukjent merke som jeg ikke aner noe om og ikke har noen referanser på.
Hva med en brukt Emmaljunga?:)

Joda, men hadde brukt sist gang og får delvis påspandert ny vogn denne gangen så må innrømme det frister litt. Dog kjøper jeg nesten alt annet brukt, så er ikke det at jeg ikke vil ha brukt :p :)
OK :) Ser den:) Svigermor ville spandere vogn på oss nå, men jeg fant en fin, men brukt Emmaljunga på Finn.no:happy: Så da ble det den.

Liker du emmaljunga så gå for det. De kan vel betale litt selv om det er brukt? Vi har en på unge nr 2 og er kjempe fornøyd. Vår ble kjøpt ny men fordi min mor kjøpte en annen vogn ny til oss og den ble ikke 1 år engang før den var ødelagt ( produksjons feil) og da bytta vi den i en utgående modell fra emmaljunga.

Jeg hadde kjøpt brukt emmaljunga vogn vist det var det jeg ville ha, men ikke råd å kjøpe ny. Det er knallgode vogner som tåler mange års bruk.

Du beskriver jo en Emmaljungavogn.. Jeg hadde gått for det, heller legge i litt ekstra enn å gå rundt og angre seg i ettertid.

Du beskriver jo en Emmaljungavogn.. Jeg hadde gått for det, heller legge i litt ekstra enn å gå rundt og angre seg i ettertid.
Enig. Emmaljunga koster litt, men man betaler for kvalitet!

Har en Emmaljunga , dog ikke kjøpt brukt , men den er 4 år gammel og like fin enda :)
Har ei venninne som kjøpte Beemo Duovogn , fornøyd med den. Tror du får kjøpt den på Jollyroom.

Du skriver liten og nett, da kan ikke jeg fatte hvorfor du ser på emmaljunga[emoji23]

Emmaljunga super viking har vi er :) Er strålende fornøyd med den <3 Hadde de samme kravene som deg :)

Om du vil ha liten og lett så ville jeg sett på noe annet enn emmaljunga
"Liten" og "lett å legge sammen". De nyeste Emmaljungamodellene (f.eks NXT90) oppfyller begge krav.

Last edited:
Vi er veldig fornøyde med Stokke Trailz, bruker den ennå på snart 2-åringen :)

Vi er veldig fornøyde med Stokke Trailz, bruker den ennå på snart 2-åringen :)

Må bare fortelle da mannen syns den vogna er så fin og ville ha den til minste. Var vitne til at en trailz velta her i helgen. På senteret, satt en 2 åring (ca) oppi, han var sur for noe og slang seg fra side til side, noe små ofte gjør, vogna velta faktisk[emoji51] fikk helt sjokk jeg. Er den så ustødig? Den er jo ganske høy

Må bare fortelle da mannen syns den vogna er så fin og ville ha den til minste. Var vitne til at en trailz velta her i helgen. På senteret, satt en 2 åring (ca) oppi, han var sur for noe og slang seg fra side til side, noe små ofte gjør, vogna velta faktisk[emoji51] fikk helt sjokk jeg. Er den så ustødig? Den er jo ganske høy
Oi - så skummelt!!
Har aldri hatt eller vært i nærheten av noen velteulykker heldigvis, og syns den er stødig på tross av høyden :bored:

Jeg har emmaljunga nå, hadde buggabo første halve året av mini sitt liv. Det var et mareritt på snøføre.
Så emmaljunga er fantastisk på terreng, men den er jo ikke akkurat den minste vogna.

Emmaljunga er alt annet enn liten og lett men vi er lilevel veldig fornøyd. Vi har Mondial Deluxe og den er god å trille, god på snøføre og grusveier, romslig (praktisk med vinterbaby og alt det medfører med yttertøy og vognpose) og veldig stødig.

Back
Topp