Hjelp.. Hva gjør jeg nå?

Dette burde ikke vært mulig!!! Hun kunne i det minste sjekka om hun hadde bomma da du spør om hun kan ha truffet urinrøret.. Hvis man har vondt, og attpåtil på FEIL sted, bør man bli tatt på alvor å bli sjekket med en gang! Dette er på ingen måte bra! Du har all rett til å være både sint og trist!
Masse god bedring og håper hu får så øra flagrer!
 
Masse god bedring. Uff.
 
Jøsses! Tror jeg ville hatt problemer med å stole på en jordmor som ikke greier å skille urinrør og skjede... Håper det går bedre med deg nå, høres ikke godt ut!
 
Kjære vene.... Dette hørtes jo helt forferdelig ut!! Jeg hadde vært dritforbanna!! Som om det ikke er nok plager og vondter I svangerskapet om man ikke skal bli påført mer av jordmor....
Håper du blir fort bedre!
 
Håper du har det bedre i dag og at du slipper kateteret!:)
 
Urinveiene leger seg tydeligvis fort :) I dag er det bare mikroskopisk funn av blod, kontra blodflommen som kom i går. Ultralyd av blæren viste også at jeg får til å tømme den fint nå, og det er en stor lettelse :) Ikke er det like vondt lengre heller.

Fikk en unnskyldning og ett løfte om at hun som gjorde dette skulle få vite om hva som hadde skjedd. Det var egentlig det viktigste :) Kjente at det som gjorde meg mest forbannet var faktumet at ingen ville innrømme feilen som var blitt gjort..

Så nå er det hjem og håpe på at jeg får tisse masse i løpet av dagen, ellers blir det inn igjen :)
 
Urinveiene leger seg tydeligvis fort :) I dag er det bare mikroskopisk funn av blod, kontra blodflommen som kom i går. Ultralyd av blæren viste også at jeg får til å tømme den fint nå, og det er en stor lettelse :) Ikke er det like vondt lengre heller.

Fikk en unnskyldning og ett løfte om at hun som gjorde dette skulle få vite om hva som hadde skjedd. Det var egentlig det viktigste :) Kjente at det som gjorde meg mest forbannet var faktumet at ingen ville innrømme feilen som var blitt gjort..

Så nå er det hjem og håpe på at jeg får tisse masse i løpet av dagen, ellers blir det inn igjen :)
Så bra! Hun bør absolutt få beskjed og en tilbakemelding om at hun bør være mer ydmyk når hun gjør en feil! God bedring videre!!
 
Dette er en stor stor feil!! Bra at du er på bedringens vei!!:) Blei helt paff av å lese dette!!
 
Det var godt å høre! Hun bør personlig si unnskyld til deg syns jeg! Går ikke an å oppføre seg sånn! Da håpet keg du tisser som bare det K hele dag!! :D
 
Aaaau hørtes helt jævlig ut:( uff, håper du blir bedre raskt! Åsså q-tips, dem e jo svææær!
 
Sniker fra Juli..
Hvordan i all verden kan noen ta feil av urinrør og skjede? :eek:

Bra det kjennes bedre ut nå da. God bedring.
 
Tusen takk alle sammen :) Tror og håper at dette bare blir bedre med tiden :)

Skjønner ikke at man kan ta feil selv, ikke den veien.. Men hun så ikke, og slik jeg opplevde det tok hun q-tipsen for høyt opp, og lette etter en plass som "ga etter" og bare presset den inn. Det var umenneskelig vondt, men der og da gjorde det så vondt at jeg fysisk ikke kunne konfrontere henne med hvor hun var, alt der nede gjorde jo vondt, var liksom opptatt med å "komme meg gjennom det" :p Så det var først etterpå når hun hadde tatt den ut at jeg spurte henne om hun hadde stukket den opp i urinrøret.. Hun nektet, men heldigvis var samboeren min der og fikk med seg alt som skjedde :)
 
God bedring! Håper du får tisse masse! :D (har aldri ønsket dette for noen før ;) )
 
Å HJELPES! Sniker fra Juni. Dette var skumle saker! God bedring :)
 
Back
Topp