Hjelp ! Hårproblem..

Nå har jeg testet renseshampoo fra define! Kjennes faktisk bedre ut . Skal se utover dagen :)

Om ikke skal jeg ta tipset ditt maaaa.

Bodyshop er ikke her jeg bor.

Sent from my iPhone using BV Forum
Den hjalp på mitt hår ! Brukt den i en uke nå og hodebunnen er bedre.

Vet du om noen bra som kan hjelpe?

Hørt mye bra om en biosilk Shampo, men husker ikke hva den heter i farten. Det kan sikkert noen av frisørene her inne hjelpe deg med!

Anbefaler deg også og ikke bruke Shampo hver gang. Håret trenger ikke det :)

Den renseshampoo tingen gjorde underverker her ! Håret kjennes så lett ut nå :D håper jeg er like happy i morgen tidlig :)

Håret føles lett fordi det har løsnet fra rota. :p Er bare flaks at det fortsatt er på hue tenker jeg. :p

Hørt mye bra om en biosilk Shampo, men husker ikke hva den heter i farten. Det kan sikkert noen av frisørene her inne hjelpe deg med!

Bare bruke balsam da ? For hvis jeg ikke bruker balsam så blir håret mitt gummi aktig og umulig å gre :p haha sånn fuglerede på hode følelse lixm :p

Det er helt riktig at du ikke nødvendigvis trenger å vaske håret hver gang/dag ;) men sliter man med fett hår/hodebunn så blir det langt i fra bedre å unngå å vaske det når du er i dusjen.. damp og varme fra vannet vil komme inn i håret og klistre det mer til hodebunnen . Gjøre det tettere og enda større grunnlag for fet hodebunn :) og da bare bruke balsam i tillegg vil ikke gjøre saken bedre :p men om du har et normalt/tørt hår, og kanskje litt lengde, så er det helt supert og helt riktig :) ;)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Det er helt riktig at du ikke nødvendigvis trenger å vaske håret hver gang/dag ;) men sliter man med fett hår/hodebunn så blir det langt i fra bedre å unngå å vaske det når du er i dusjen.. damp og varme fra vannet vil komme inn i håret og klistre det mer til hodebunnen . Gjøre det tettere og enda større grunnlag for fet hodebunn :) og da bare bruke balsam i tillegg vil ikke gjøre saken bedre :p men om du har et normalt/tørt hår, og kanskje litt lengde, så er det helt supert og helt riktig :) ;)

Så da har jeg halvveis rett? Skjønner at det ikke funker og bare bruke balsam. Meeen, det var det som funka på mitt hår. Og ikke vaske det hver dag asså. Etterhvert så tålte det flere dager uten og bli fett.
Og jeg hadde hår som ble fett når jeg gikk ut av dusjen :p

Så da har jeg halvveis rett? Skjønner at det ikke funker og bare bruke balsam. Meeen, det var det som funka på mitt hår. Og ikke vaske det hver dag asså. Etterhvert så tålte det flere dager uten og bli fett.
Og jeg hadde hår som ble fett når jeg gikk ut av dusjen :p
Ja ;) hvis du ikke sliter med fett hår er det riktig ;) :p men det hjelper ikke å ikke vaske det. Trodde det i mange år jeg også.. og var det man lærte (jeg også..) på skolen. Men det går som sagt ikke å stimulere talg kjertlene så mye at det blir mer fett av å vaske det :)

Ja ;) hvis du ikke sliter med fett hår er det riktig ;) :p men det hjelper ikke å ikke vaske det. Trodde det i mange år jeg også.. og var det man lærte (jeg også..) på skolen. Men det går som sagt ikke å stimulere talg kjertlene så mye at det blir mer fett av å vaske det :)

Skal vi vedde?? :p

appen

Har det samme probleme nå men jo oftere man dusjer jo mere fett produseres i hodebunnen , prøv heller å bruke babypudder eller tørrsjampo reduser hårvasken til to eller tre ganger i uke så blir det bedre det er min erfaring

Venter barn nr.2

Sånn ble luggen min også da jeg hadde lugg. Løste problemet ved å bare vaske luggen innimellom vanlig hårvask ;)

appen
Kanskje det jeg må begynne med :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men herqa, mitt hår da? Det detter jo helt av! Hva gjør jeg da?!
jaja. mitt faller også av. nisim fast shampo+balsam, eller wellas nioxin. bvitaminer og lue, så er vi fine til våren igjen:confused::rolleyes::p:cool::eek:

hormonene får vi dessverre ikke gjort så mye med; (

.:herQ:.

Har det samme probleme nå men jo oftere man dusjer jo mere fett produseres i hodebunnen , prøv heller å bruke babypudder eller tørrsjampo reduser hårvasken til to eller tre ganger i uke så blir det bedre det er min erfaring

Venter barn nr.2
Haha kanskje jeg skal Byne å dynke hodebunnen med rompepudder istedenfor å vaske håret her dag :p :D

Venter barn nr.2
Babypudder ?!? Funker det?

Back
Topp