Hjelp ! Hårproblem..

Det er nok hormoner som herjer litt .. er ikke så mye å gjøre med, annet enn å bruke shampoo mot fet hodebunn. Ikke gni balsam i bunnen, bare tupper. Eventuelt prøv med b og d vitamin.
Ja balsam kan jeg ikke bruke annet enn tuppene noen gang :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå har jeg testet renseshampoo fra define! Kjennes faktisk bedre ut . Skal se utover dagen :)

Om ikke skal jeg ta tipset ditt maaaa.

Bodyshop er ikke her jeg bor.

Mitt hår blir fett av sunsilk og define. Det ser fett ut rett etter jeg har føna håret hvis jeg bruker de merkene..her er det kun elvital som funker! :) Men hvis det er hormonelt funker det sikkert ikke å bytte merke..:)

Sent from my iPad using BV Forum

Mitt hår blir fett av sunsilk og define. Det ser fett ut rett etter jeg har føna håret hvis jeg bruker de merkene..her er det kun elvital som funker! :) Men hvis det er hormonelt funker det sikkert ikke å bytte merke..:)

Sent from my iPad using BV Forum
.. Har også hørt at det er lurt å bytte merke i ny og ne. Vet ikke hvorfor men ..! :p

renseahampo er bra! men da bØr du bruke balsam... den tørker veldig ut. veelsig mange som opplever forandring i hodebunn (og hår forøvrig) etter fødsel og amming. og det stabiliserer seg ikke etter ei uke altså. ....!

.:herQ:.

renseahampo er bra! men da bØr du bruke balsam... den tørker veldig ut. veelsig mange som opplever forandring i hodebunn (og hår forøvrig) etter fødsel og amming. og det stabiliserer seg ikke etter ei uke altså. ....!

Men herqa, mitt hår da? Det detter jo helt av! Hva gjør jeg da?!

Neida, det vet jeg . Men visste ikke at det ble fett. Husker ikke det fra storebror. Tok i balsam i tuppene . For merket da jeg skyldte ut at håret kjentes tørt ut.. :) håper bare jeg slipper å vaske det igjen i morgen tidlig. Vil ikke miste mer hår enn nødvendig ved å slite det me altfor mye hårvask

Rense eller volumshampo :) volum sjampo har en mildt rensende effekt. Og kan du absolutt ikke bruke balsam så er volum bedre enn rens, for den tørker ikke ut håret :) vask det når det trengs. Man får ikke fett hår av å vaske det ofte! (Som jeg blei lært på skolen og trodde i mange år...) men da skal du vaske Og gni så mye at du blir sår lenge før det blir fett ;) Vil også anbefale deg og føhne håret mens du står på hodet. Da får du løfta det mer fra hodebunnen og det blir ikke så tett :)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Alltid hatt fett hår jeg :( blir sånn dagen etter jeg har vaska det så jeg må vaske håret hver dag hvis det skal se greit ut :(

Alltid hatt fett hår jeg :( blir sånn dagen etter jeg har vaska det så jeg må vaske håret hver dag hvis det skal se greit ut :(

Sånn var håret mitt og før. Men så ble det bedre.. Det er litt sånn at dess mere du dusjer dess fortere blir håret fett.. om du venner håret til og ikke dusje vær dag så blir det bedre..
Må kan jeg gå maange dager, og håret blir nesten bare finere! Men asså.. Nå detter det jo av da, så da er det jo egentlig ett fett hvor fint det er.. :p

Sånn var håret mitt og før. Men så ble det bedre.. Det er litt sånn at dess mere du dusjer dess fortere blir håret fett.. om du venner håret til og ikke dusje vær dag så blir det bedre..
Må kan jeg gå maange dager, og håret blir nesten bare finere! Men asså.. Nå detter det jo av da, så da er det jo egentlig ett fett hvor fint det er.. :p
Har prøvd det med å ikke vaske det så ofte for å "kurere" fett hår, men blir ikke bedre :/ kanskje jeg rett å slett må investere i en dyr frisør sjampo og balsam :o mitt detter også av, så kanskje jeg tilslutt blir skalla, da slepper jeg å irritere meg over fett hår :p uff, det hørtes veldig feil ut når jeg leste gjennom :p

Har prøvd det med å ikke vaske det så ofte for å "kurere" fett hår, men blir ikke bedre :/ kanskje jeg rett å slett må investere i en dyr frisør sjampo og balsam :eek: mitt detter også av, så kanskje jeg tilslutt blir skalla, da slepper jeg å irritere meg over fett hår :p uff, det hørtes veldig feil ut når jeg leste gjennom :p

Ja, da er problemet løst! Burde egentlig reist til frisøren og klipt og farga håret før dåpen. Men vet ikke om det er vits, for om jeg børster håret ett parr ganger så blir jeg skalla :p

Du burde aabsolutt bruke ordentlig Shampo og balsam ja! Det vil nok hjelpe masse.

Den renseshampoo tingen gjorde underverker her ! Håret kjennes så lett ut nå :D håper jeg er like happy i morgen tidlig :)

Ja, da er problemet løst! Burde egentlig reist til frisøren og klipt og farga håret før dåpen. Men vet ikke om det er vits, for om jeg børster håret ett parr ganger så blir jeg skalla :p

Du burde aabsolutt bruke ordentlig Shampo og balsam ja! Det vil nok hjelpe masse.
Vet du om noen bra som kan hjelpe?

Den renseshampoo tingen gjorde underverker her ! Håret kjennes så lett ut nå :D håper jeg er like happy i morgen tidlig :)

Våkner opp å alt håret ligger igjen på puta :p haha dårlig humor jeg har nå altså :D
Håpe du er like fornøyd i mårra :)

Våkner opp å alt håret ligger igjen på puta :p haha dårlig humor jeg har nå altså :D
Håpe du er like fornøyd i mårra :)

:o da vet jeg ikke hva jeg gjør !! :p

Har prøvd det med å ikke vaske det så ofte for å "kurere" fett hår, men blir ikke bedre :/ kanskje jeg rett å slett må investere i en dyr frisør sjampo og balsam :o mitt detter også av, så kanskje jeg tilslutt blir skalla, da slepper jeg å irritere meg over fett hår :p uff, det hørtes veldig feil ut når jeg leste gjennom :p

Viss produktene du bruker inneholder mye tunge silikoner, vil håret etterhvert bli mettet av dette og bli fett og tungt. Da er en renseshampo tingen. Men optimalt burde du bruke en volum shampo til vanlig og renseshampo innimellom :-)

Viss produktene du bruker inneholder mye tunge silikoner, vil håret etterhvert bli mettet av dette og bli fett og tungt. Da er en renseshampo tingen. Men optimalt burde du bruke en volum shampo til vanlig og renseshampo innimellom :-)
Okei, takk :D

Back
Topp