Hjelp ! Hårproblem..

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Dere frisører her, hva skjer med håret mitt?! Aldri hatt problemer med fett!! hår tidligere , og nå siste uka er det forferdelig fett midt oppå hodet. Kjennes ut som voks:( blir slik 12-24t etter jeg har vasket det. Krise altså . Føler meg så fæl og ekkel. Kan ikke huske dette med førstemann ??

Jeg bruker ikke så mye sol hårspray engang ... Tips mottas med takk.

:( :( flere med samme problem ?
Dusja forresten i går kveld , håret var allerede ille i dag tidlig .

Sent from my iPhone using BV Forum

Denne følger jeg med på.. Samme problem her,har byttet sjampo flere ganger uten at det hjelper... :( og med alt håret jeg ser detter av hver gang jeg vasker det,så er det ikke noe gøy å starte dagen sånn hver dag..

Jeg har alltid hatt fort fett hår, men i de siste ukene er det ille! Kunnet godt 3dager uten hår vask men nå helst vær dag til 2dager. Hater det!

Kabskje det er normalt da ? Jeg kan jo ikke drive på å vaske håret to ganger om dagen . Men vil jo ikke gå ut offentlig sånn her . Folk må jo tro jeg ikke har vaska det på over en uke ..! Syns det er så rart .. Mister hår gjør jeg og. Men det har faktisk halvert seg. Sammenheng tro? :p

Jeg mister så jævli mye hår! Hjeeelp :( Håpet detter av i svære hauer! Når jeg dusjer så blir dusjen tett før jeg er ferdig. Snufs :(

Jeg hadde det problemet med luggen leeeeenge nå, har bedra seg litt etter at jeg prøvde renseshampoen til define. Superirriterende å måtte vaske håret hver eneste dag!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde det problemet med luggen leeeeenge nå, har bedra seg litt etter at jeg prøvde renseshampoen til define. Superirriterende å måtte vaske håret hver eneste dag!

Hvor kjøper man den ? Jeg blir GAL . Men når jeg tenker etter er huden blitt feeet og . Ikke kviser da heldigvis :)

Hvor kjøper man den ? Jeg blir GAL . Men når jeg tenker etter er huden blitt feeet og . Ikke kviser da heldigvis :)

Fant den på dagligvarebutikken, men frisører har jo også sånt :-) Her er det kviser også.. og en stor tørrflekk som går fra høyre øye og et stykke forbi hårfestet.. woohoo..

• Liker
Reactions: S.
Fant den på dagligvarebutikken, men frisører har jo også sånt :-) Her er det kviser også.. og en stor tørrflekk som går fra høyre øye og et stykke forbi hårfestet.. woohoo..

Virkelig snasne om dagen alle :*

1382956689157.jpg
Sexxehhh... med flere sår under håret.. woohoo..

Prøvd sjampoen og balsamen fra Body shop?

Sent from my iPad using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1382957220.118536.jpg dusja i går rett før jeg la meg liksom ...!

1382959337023.jpg
Herlige sinte øyne :P
Jeg dusja i går.. Dagen etter er altså luggen slik.. må dusje før jeg går på butikken.. gah..

Det er nok hormoner som herjer litt .. er ikke så mye å gjøre med, annet enn å bruke shampoo mot fet hodebunn. Ikke gni balsam i bunnen, bare tupper. Eventuelt prøv med b og d vitamin.

Back
Topp