Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Milian og Lucas passer jo kanskje greit sammen Likte det jeg!
Milian skulle gutten min Ha fått som navn, hvis det hadde kommet en gutt da Tippoldefaren min het det Men her ser det ut som det bare kommer jenterMilian og Lucas passer jo kanskje greit sammen Likte det jeg!
Blir det rart med Milian når jeg heter Emilie? Hva syns dere?
Har en nabogutt som heter det, så tror ikke det er aktuelt. Vi har tenkt litt på Matteus, da. Men det er kanskje litt rart? Sambo syns det, men ikke jegMatheo er kjempe fint! Hadde jeg fått gutt skulle han hete det, men får jente
Godt vi er flere! Finner ikke det perfekte navnet. Med nummer 1 var det så enkelt.Vi har heller ingen idé om hva lillebror skal hete!
Godt vi er flere! Finner ikke det perfekte navnet. Med nummer 1 var det så enkelt.
Oliver liker vi óg godt!Milian synes jeg var kjempefint Vi venter en liten gutt, og da står det mellom navnene Oliver og Storm. Litt uenige enda hehe.
Noah er jo og bibelsk navnI og med Lucas er bibelsk navn så ville jeg valgt Noah da. Jeg liker å holde sjanger eller stil
Det er ikke sånn at vi må ha et bibelsk navn, selv om det høres sånn ut. Tenkte ikke over at Matteus og Noah er bibelsk engang Men veldig fine navn! Småen forveksler Emrik med Henrik, så vet ikke helt med det navnet altså.Noah er jo og bibelsk navn
I know- derfor Noah, Lukas, Markus, David, Matteus (Mattheo) Men det er jo artig at småen får "være med" å velge navn- og Emrik er jo skikkelig i skuddet.Noah er jo og bibelsk navn