Hjelp? Guttenavn?

Har fortsatt ikke peiling på hva lillebror skal hete :( Trodde aldri det skulle bli en så stor utfordring!

Vi har heller ingen idé om hva lillebror skal hete! :confused:

Matheo er kjempe fint! Hadde jeg fått gutt skulle han hete det, men får jente :)
Har en nabogutt som heter det, så tror ikke det er aktuelt. Vi har tenkt litt på Matteus, da. Men det er kanskje litt rart? Sambo syns det, men ikke jeg :p

Godt vi er flere! Finner ikke det perfekte navnet. Med nummer 1 var det så enkelt.

Ja sånn var det her også, navnet til storesøster var i boks samme dag vi fant ut at det var jente :P Vi finner mange fine nå også, men ingen som vi liksom faller for!

Milian synes jeg var kjempefint Vi venter en liten gutt, og da står det mellom navnene Oliver og Storm. Litt uenige enda hehe.

I og med Lucas er bibelsk navn så ville jeg valgt Noah da. Jeg liker å holde sjanger eller stil

Noah er jo og bibelsk navn:)
Det er ikke sånn at vi må ha et bibelsk navn, selv om det høres sånn ut. Tenkte ikke over at Matteus og Noah er bibelsk engang :p Men veldig fine navn! Småen forveksler Emrik med Henrik, så vet ikke helt med det navnet altså.

Back
Topp