Hjelp, er jeg gravid ?

Anonym89

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Hei!

Jeg lurer på om jeg virkelig er gravid, eller om dette er bare en skyggestrek....

Hatt sammleie før og under el dagene, og prøvd noen mnd. Har en gutt fra før.

Har hatt veldig ømme pupper, i 4 dagen, halsbrann 1 kveld og tisser offte. Prøver og ikke tenke på symptomer, men disse er her...

Testet 3+2 uten strek, som forventetn. 3+3 kom det en heelt svak strek, som ikke synest på bilde, men jeg klarer å se den. 3+3 på kveld, er den sterkere, og jeg ser den på bilde. Testet 3+4 mårning og kveld, og i dag 3+5.

Streken er mega svake. Er dette bare skyggestrek, som falsk positiv? Eller er jeg faktisk gravid?

Mener jeg testen rundt 5+1 med gutten, og da var den forsat svak, men sterkere enn disse...


2bpdh3.jpg
[/IMG]


10942814_10152968557446023_646013287_n.jpg


:Heartbigred
 
Ser streken godt. Slår sikkert ut på cbd nå :) gratulerer :) lite tips. Skift nicket så det blir lettere å kjenne igjen hvem du er :) er så like disse man får :)
 
Tusen takk for svar, Trinebeth :) Håper jeg er det nå. Om det hadde vert skyggestrek, ville det da bare komt på 1 test? Eller kan det komme flere etter hverandre ?

Jeg får skaffe meg en cb i morgen :D

Takk for tips ;-)
 
Tviiiler på det er skygge, skyggestreker er ikke rosa og så sterke. Velkommen til oss <3
 
Bare den øverste jeg ikke ser strek på, men ser den på alle de andre :) Gratulerer ☺
 
Tusen takk for svar, Trinebeth :) Håper jeg er det nå. Om det hadde vert skyggestrek, ville det da bare komt på 1 test? Eller kan det komme flere etter hverandre ?

Jeg får skaffe meg en cb i morgen :D

Takk for tips ;-)
Tenker det samme som deg :) må jo være hcg for å få strek. Greit at det er en test som kan være feil med men for at så mange i samme pakning tror jeg ikke
 
Tusen takk!! Får håpe på at der er noe inni der da får kjøpe en cb test i morgen og teste på tirsdag. Da er jeg 4 uker i såfall
 
Gratulerer! :)
 
Back
Topp