Hjelp! Er denne positiv?

Mamma Ma

Flørter med forumet
Har hørt så mye om skyggestreker på disse rfsu testene, trenger hjelp til å tolke. Er dette en positiv test eller skyggestrek?
test er «test ofte» rfsu
5 dager før ikm.

Vedlegg

• 71015A71-932B-4C37-8CE6-410B83E4E9A5.jpeg
    71015A71-932B-4C37-8CE6-410B83E4E9A5.jpeg
    150 KB · Visninger: 100
Den ser positiv ut, ja
Siden du sier HJELP, er jeg ikke sikker på om jeg skal si gratulerer

Helt klar positiv :) men det kan se ut som om du har hatt eggløsning tidligere enn antatt siden den er så tydelig :)

Jeg har aldri fått skyggestrek på dem, så kan nok trygt si at denne er positiv!

Gratulerer, du er gravid :)

5 dager før IKM er den der veldig positiv, gratulerer <3

Takk for svar! Føler meg litt tryggere på at jeg ikke ser syner nå. Mistet ved forrige forsøk så krysser fingrene nå ☺️

Den ser veldig positiv ut! Du kan jo sjekke med en mer følsom test for å være helt sikker også, men mine tester av den typen der var ikke i nærheten av så tydelige første dagen jeg testa positivt (og nå er jeg 24+2). Så tillater meg å si gratulerer! :)

Den ser veldig positiv ut! Du kan jo sjekke med en mer følsom test for å være helt sikker også, men mine tester av den typen der var ikke i nærheten av så tydelige første dagen jeg testa positivt (og nå er jeg 24+2). Så tillater meg å si gratulerer! :)
Jeg tok en ny test i dag av et annet merke, den var tydelig positiv. Så nå krysser jeg bare fingrene for at det er en holdbar graviditet.

Back
Topp