Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tinka og Noah
ORIGINAL: litlå
så trenger ikke gå til legen?? hjelper godt med canesten??
må ikke gå til legen nei. men om det begynner å plage deg, bør du gå til legen.
jeg er vandt med min, så jeg gjør ikke noe med det hehe. det kommer og går som det selv vil. jeg har prøvd all mulig medesiner mot det. men nå var jo jeg født med dette. så det er nok noe jeg aldri blir kvitt.[:'(]
ORIGINAL: Tinka og Noah
så trenger ikke gå til legen?? hjelper godt med canesten??
må ikke gå til legen nei. men om det begynner å plage deg, bør du gå til legen.
jeg er vandt med min, så jeg gjør ikke noe med det hehe. det kommer og går som det selv vil. jeg har prøvd all mulig medesiner mot det. men nå var jo jeg født med dette. så det er nok noe jeg aldri blir kvitt.[:'(]
usj da... kjedelig... [:'(][:'(] tusen takk for svar[:)]
ORIGINAL: Therese1986
Jeg har slitt med det en periode nå pga svangerskapet... har prøvd mye forskjellig men ingen ting bet på.. før etter ei lang stund.. min gynekolog anbefalte canesten 1 vaginal stikkpille og krem til å smøre på utsiden... og i tilleg begynne med vivag en dag etter canesten pilla... og vivag funket.. så nå tør jeg ikke slutte på det... hehe... eneste ulempen er at de midlene mot sopp er så dyre... fant ut i går at det er halve prisen på slike midler i sverige da...
ORIGINAL: Therese1986
Jeg har slitt med det en periode nå pga svangerskapet... har prøvd mye forskjellig men ingen ting bet på.. før etter ei lang stund.. min gynekolog anbefalte canesten 1 vaginal stikkpille og krem til å smøre på utsiden... og i tilleg begynne med vivag en dag etter canesten pilla... og vivag funket.. så nå tør jeg ikke slutte på det... hehe... eneste ulempen er at de midlene mot sopp er så dyre... fant ut i går at det er halve prisen på slike midler i sverige da...
halv pris?? hmf... [:@]
Ja..... når jeg oppdaget det kan du tro jeg var blid.. ehe... har brukt så mye penger på medisiner mot det i det siste så det var kjipt, men nå vet jeg det i allefall...