hjelp... (ekkelt)

litlå

Gift med forumet
noen som har peiling på soppinfeksjon? symptomer etc?? noen???[&:]

hehe, hvor? hvis det er nedentil på deg selv feks, så er symptomer: svie, kløe og klumpete utflod!

jepp er høna mi som svir og klør... [:(][:(] løpe til apotek imorgen!!! [:'(][:'(] 

takk for svar[:D]

har hatt en del utflod di siste dagene... så tanken slo meg enten urinveisinfeksjon (var plaget med det i begge svangerskap) eller sopp... skrekk.... [:'(][:'(][:'(]

så trenger ikke gå til legen?? hjelper godt med canesten??

ORIGINAL: Tinka og Noah

ORIGINAL: litlå

må ikke gå til legen nei. men om det begynner å plage deg, bør du gå til legen.
jeg er vandt med min, så jeg gjør ikke noe med det hehe. det kommer og går som det selv vil. jeg har prøvd all mulig medesiner mot det. men nå var jo jeg født med dette. så det er nok noe jeg aldri blir kvitt.[:'(]

usj da... kjedelig... [:'(][:'(] tusen takk for svar[:)]

ORIGINAL: Tinka og Noah

må ikke gå til legen nei. men om det begynner å plage deg, bør du gå til legen.
jeg er vandt med min, så jeg gjør ikke noe med det hehe. det kommer og går som det selv vil. jeg har prøvd all mulig medesiner mot det. men nå var jo jeg født med dette. så det er nok noe jeg aldri blir kvitt.[:'(]

usj da... kjedelig... [:'(][:'(] tusen takk for svar[:)]

Så sier de at mannen også må behandles for å bli kvitt det helt!

Jeg har slitt med det en periode nå pga svangerskapet... har prøvd mye forskjellig men ingen ting bet på.. før etter ei lang stund.. min gynekolog anbefalte canesten 1 vaginal stikkpille og krem til å smøre på utsiden... og i tilleg begynne med vivag en dag etter canesten pilla... og vivag funket.. så nå tør jeg ikke slutte på det... hehe... eneste ulempen er at de midlene mot sopp er så dyre... fant ut i går at det er halve prisen på slike midler i sverige da...

ORIGINAL: Therese1986

Jeg har slitt med det en periode nå pga svangerskapet... har prøvd mye forskjellig men ingen ting bet på.. før etter ei lang stund.. min gynekolog anbefalte canesten 1 vaginal stikkpille og krem til å smøre på utsiden... og i tilleg begynne med vivag en dag etter canesten pilla... og vivag funket.. så nå tør jeg ikke slutte på det... hehe... eneste ulempen er at de midlene mot sopp er så dyre... fant ut i går at det er halve prisen på slike midler i sverige da...

halv pris?? hmf... [:@] 

ORIGINAL: Therese1986

halv pris?? hmf... [:@] 

Ja.....  når jeg oppdaget det kan du tro jeg var blid.. ehe... har brukt så mye penger på medisiner mot det i det siste så det var kjipt, men nå vet jeg det i allefall...

Back
Topp