Hjelp... Blødninger igjen :(

Fredag er heldigvis ikke lenge til, godt å høre at du blir fulgt opp og at det går bra med deg ;)

Ja, slipper heldigvis å vente lenge. Kjenner jo masse liv og røre, så er ikke kjempe bekymret.
Spørs om det er kroppen sin måte å si ro ned litt og tenk litt på deg selv... :P Godt å vite at jeg har noen dager nå når jeg slipper å tenke på jobb!

Ja, slipper heldigvis å vente lenge. Kjenner jo masse liv og røre, så er ikke kjempe bekymret.
Spørs om det er kroppen sin måte å si ro ned litt og tenk litt på deg selv... :P Godt å vite at jeg har noen dager nå når jeg slipper å tenke på jobb!

Godt du fikk ul raskt :) er jo årleit finne ut hva denne blødningen Evt kommer av... :) avbekrefte ting :) krysser fingrene for at alt er supert:)

Greit å roe ned litt ja:) håper de finner ut årsaken til blødningen da :)

Spendt på morgendagen nå. Lurer på hva de egentlig kan sjekke opp på ultralyden ift blødningene...?
Håper de finner svar uansett hva de nå kikker etter :P
Mamma skal være med da, mannen har ikke sjanse til å ta seg fri fra jobben :( Men mamma er veldig spendt, det er jeg også ;)

Spendt på morgendagen nå. Lurer på hva de egentlig kan sjekke opp på ultralyden ift blødningene...?
Håper de finner svar uansett hva de nå kikker etter :P
Mamma skal være med da, mannen har ikke sjanse til å ta seg fri fra jobben :( Men mamma er veldig spendt, det er jeg også ;)

Lykke til☺

Var på ultralyd i dag ja ;)
Alt såg bra ut sa hun. Morkaken låg godt bak og opp. Gutten hadde fin str ift alder. Blødningene kunne komme av små blodkar som hadde bristet mente hun.
Men veldig vanskelig å skjønne alt hun sa, var dansk :P Så syntes jeg det var dårlig bilde og utstyr... Men alt såg bra ut sa hun vertfall, så stoler på det ;)
Så nå er det bare å slappe av frem til onsdag, da blir det legitime. Så får vi se om det blir jobbing fremover, evt hvor mye :)

Ja, sikkert kroppen som sier stopp opp og slapp av :)
Bra at gutten din gir klar beskjed om at han trives godt hvertfall. Da blir man liksom ikke like bekymret :)

Back
Topp