Hjelp... Blødninger igjen :(

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Typisk at dette skjer nå i påska!
Har tidligere blødd bittelitt 3 ganger, legen var ikke veldig bekymra, da det var litt blod på papiret. Men hvis jeg blødde en gang til ville hun ha meg på sjekk på sykehuset. Hadde blod på papiret fredagskveld, så fant ut at jeg skal ringe å snakke med legen på tirsdag. Men nå var det blod på papiret igjen, tidligere har det gått flere uker mellom... Går det bra om jeg drøyer til tirsdag med å snakke med legen min, eller ville dere ha ringt legevakten? Er sånn i tvil... Typisk at dette skjer nå i påska :(
Er 27+1 i dag og kjenner masse spark og bevegelser..
Noen med gode tips?

Tør ikke råde deg til noe annet enn å ringe:) så får heller sykehuset være den som vurderer!

Tør ikke råde deg til noe annet enn å ringe:) så får heller sykehuset være den som vurderer!

Men ringe legevakta da eller rett på sykehuset? Føden...? Tror det får bli i morgen tidlig. Blir vel uansett ikke gjort noe nå i kveld/natt...

Men ringe legevakta da eller rett på sykehuset? Føden...? Tror det får bli i morgen tidlig. Blir vel uansett ikke gjort noe nå i kveld/natt...

Jeg vet ikke helt hvem man ringer nå, har ikke gjort det selv, men ringer man føden så er jo det verste de kan gjøre å henvise deg en annen plass (noe jeg tviler på de gjør). Friske blødninger tenker jeg bør sjekkes uansett når man er så langt på veg...

Jeg syntes du skal ta en telefon til føden, så kan de vurdere om de mener det er nødvendig med en sjekk nå eller ikke :)

Uff så ekkelt for deg.. :( Jeg ville ringt føden, om så bare for å snakke med noen som vet hva de snakker om igjen, hvis du skjønner! :)

Ring føden!:-) Jeg har også to svangerskap bak meg med en del blødninger, så anbefaler og ringe føden:-)

Hvordan går det med deg i dag?

Hadde ringt føden! Hvordan går det idag ??

Håper det går bra, lille liss!

Håper alt er bra☺☺

Takk for varme tanker og ord ;)

Jeg ringte og idag har jeg vært til legen. Jeg skal inn på ultralyd undersøkelse iløpet av uka, de skal prøve å finne ut hva som kan til blødningene. Jeg er foreløpig sykmeldt i 100% ut neste onsdag, skal på ny legetime da, så får vi finne ut hvordan det blir fremover.
Jeg skulle ringe med en gang igjen om jeg fikk en større blødning, eller såg at det kom væske eller om kynnerne gikk over til rier... Har også mange kynnere, som er ganske ubehagelige :P
Men kjenner vertfall masse liv og røre fra magen, så er ikke kjempe bekymret...

Så bra de følger deg opp:)

Ringte fra sykehuset i dag, skal inn på ultralyd på fredag. Heldigvis ikke vært mer blødninger!

Lykke til på ul da :) Så krysser vi fingrene for at det ikke kommer noe mer :)

Back
Topp