Hjelp! Blødning uke 7

Så fantastisk! Gratulerer så masse :D Enig med de over her, du bør vurdere å klage på legen på legevakten, helt utrolig at han kan gjøre noe sånn!:mad:

Tusen takk alle sammen:)

Ja, jeg har tenkt å skive en klage på han legen. Ikke nødvendigvis for å "ta" ham, men for å skåne eventuelle medsøstre og andre i slike sårbare situasjoner.
Jeg tenker sånn på hvis det hadde vært en uerfaren førstegangs som kom til han. Hvor nedslående den beskjeden ville vært. Det var den forsåvidt for meg også, men jeg har to barn fra før og har opplevd SA tidligere, sånn at jeg føler meg litt mer rustet. Tenk om jeg hadde tatt det han sa for god fisk og dratt hjem og drukket alkohol. Brrr, vil ikke tenke på det engang.

Jeg spotter fremdeles brunlig, og det gjør meg jo selvsagt bekymret. Selv om vi har sett et bankende hjerte og fått forsikrninger om at alt så normalt ut. Har aldri opplevd blødning og spotting i mine tidligere graviditeter, så for meg er det uvanlig og dermed ganske skremmende. Håper lille spire klarer seg <3

Heiii:hello
Fikk komme inn til privat UL kl 11.45 i dag, og der fikk vi se et BANKENDE hjerte!:love7 Alt så helt normalt og fint ut, og hun trodde ikke blødningen hadde noen sammenheng med selve livmoren å gjøre. Men at det heller kanskje kom fra en blødning i skjeden.
Litt merkelig at legen på legevakten lørdag sa at han hadde sett åpning i mormunnen og graviditetsrester der. Han sa til og med at han hadde sett INN I livmoren. Alt han sa og foretok seg var bare helt.. feil. Menmen, godt å få gode nyheter i dag:happy:

Så godt å høre:joyful:

Så godt å høre [emoji173]

Så godt å høre :joyful:
Fint for alle oss andre som bekymrer oss å høre at hvis det skulle komme noen dråper blod,
så betyr ikke det at noe er galt. Har jo lest det før, men godt å få det bekreftet flere ganger :happy:

Klag!! Man skal faenikke gi sånne beskjeder uten å ha peiling!!

Hadde blødning forrige helg, ordentlig bekymra og attpåtil forsvant kvalme og trøtthet, legen på mandag mente vi mest sannsynlig hadde mista, og forberedte oss på det (og sa at det ofte er greit å bli gravid igjen etter kort tid, slik at mange kommer greit gjennom sorgen slik).
Ho ringte også og fikk henvist til ul dagen etter, der viste det seg at mini er frisk og fin med hjerte som går i 180 [emoji4].

Så for min del var det på et vis godt å heller få den oppturen etter å ha frykta værste, men fikk også mye omtanke og omsorg fra legen.

Og så er det greit å vite at blødninger er ganske normalt i svangerskapet, selv om det kan være skummelt ;)

Ei litta oppdatering da..

Hadde brunlig utflod fra forrige mandag(da vi var på ultralyd) og frem til fredag, da stoppet det plutselig helt opp. Men i morges begynte jeg å blø, rikelig med friskt blod og koagler. Dette har vedvart hele dagen, sammen med smerter som kommer i bølger. Så nå er jeg helt sikker på at det er en SA.
Jeg har det etter forholdene greit, og vet at det er kroppen som ordner opp i noe som ikke var liv laga. Det kommer flere sjanser:)

Så med dette takker jeg for meg, og ønsker dere alle lykke til videre <3

Huff, sender en stor klem og håper det snart sitter en ny spire på plass

Sender deg varme tanker[emoji173]

Uff,så trist å lese [emoji22] sender deg varme klemmer og håper spiren sitter raskt og holder helt til mål neste gang[emoji173]

Back
Topp