Hjelp! Blødning uke 7

Dulo

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg var nettopp på toalettet, og da jeg tørket meg var det friskt blod på papiret. Tittet nedi do og der var det noe som minnet om koagler. Tredde to brødposer på hendene og fisket det opp, og det var en ganske stor brun koagel(litt mindre enn en nyrebønne, var først redd det var embryoet) og både blankt og brunlig slim. Har ikke blødd mer etter det. Har fremdeles de vanlige livmorssmertene som jeg har har under hele graviditeten, ikke noe utpreget menssmerter.

Hva gjør jeg nå? Skal jeg ta kontakt med legevakten? Sykehuset? Finnes det mulighet for ultralyd noe sted i Oslo kveld/helg? Wæææ!
 
Jeg hadde nok ringt legevakten og bedt om å få sjekket det opp. Si at du er kjempe bekymret og at det er vondt og ikke vite.
Håper blødningen din er noe helt uskyldig. Er heldigvis mange som blør uten at det er noe galt. Lykke til [emoji173]
 
Ville også ringt legevakten, eventuelt gynekologisk avdeling på nærmeste sykehus. Håper det går bra, og at det er helt uskyldig [emoji173]
 
Mannen ringte legevakten fra jobb, og de ba oss om å komme inn. Så da reiser vi bortover så snart han har kommet seg hjem.
Tusen takk for svar og lykkeønskninger! <3
 
Masse lykke til! [emoji738]
 
Åhman blir jo så engstelig. Håper alt er i orden !!
 
Lykke til[emoji173]
 
Back
Topp