kanskje vi alle 3 sliter med eggløsning og lutealfaser da.. Hmm,, [:@] Dårlig gjort synes jeg..... Men du kan jo enda få pos test du da hege.. Krysser fingrene for det [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hege77
Knøttet: Hvordan går det med deg og at det ikke er mange dager igjen til testing?
ORIGINAL: sollise
Hei Trinemor[:)]
Jeg har fått time hos akupunktør nå, Jeg forklarte situasjonen, og hun mente vi skulle starte med å roe alt ned.... Jeg stresser meg opp litt kjenner jeg selv, og hun trodde det meste vil falle i boks bare kroppen min roer ned litt.... Tji hi[;)] stressa ja... Huff...
Ellers er tanta kommet for fullt i dag da... Så gøy atte... Men det får gå nå som det er siste gang jeg ser a på 1 år[;)]*****krysser fingrene for det nemlig*******
Du er ikke blitt gravid da siden tempen øker litt? Leste på "Min mave dk" at tempen synker den dagen egget fester seg... Tenk om det da... Det hadde vært noe...
Klem
Du vet at du kan kontakte legen din og vise ham henne skjemaet ditt, så kan du evt ta blodprøve for å se om el er tilstede...
Snakka med akupunktøren om dette med kort lutealfase, og hun sa at det er ingen sikre bevis på at det skal hemme egget til å feste seg. Ingen forskning tilsier det. Så vi får bare klemma på[;)]
Hun skulle sette mine i øra... Måtte spørre jeg... Kommer til å dåne av redsel[:o] Er så redd for
alt som heter sprøyter og nåler,ÆSJ! Men kommer det noe godt ut av det, så tåler jeg det meste[:D]
Nålene var for å roe ned kroppen... Hun sa at dersom man stadig tenker og tenker og henger seg opp i alt som kroppen sender ut av signaler, så motarbeider kroppen ønsket noen ganger... Så nå får jeg nok kul´n litt[;)]