Hjelp ang. EL tester

Ja jeg kan jo egentlig det. Kanskje denne perioden er på 27 dager som forrige. Men det var den perioden jeg trodde jeg var gravid og var ganske sikker på at frøet ikke festet seg å kom ut etter noen dager. Jeg vet ikke jeg

Hei Hege77
Så kjipt å vente og vente. Tiden før el er liksom "feil" side av syklusen. Men har du fått positiv el test med de testene du bruker før? Jeg brukte el-tester fra billigtest i to sykluser, men fikk aldri positiv test. Sjekker du andre symtomer på el i tillegg til testene. Kan jo være den kommer uten å gi deg den positive testen.
Håper du får spiren i boks denne perioden Hege.

Lykke til med kommende el (husk på å kose deg med mannen annahver dag mens du venter da[;)])

Stor klem til deg fra meg!

Hei Knøttet [:)]
Har aldri brukt sånne tester før. Testet tappen i går og da satt den høyt og var myk, men jeg klarte ikke helt å finne ut av sekret. Nå bruker jeg Hurtig-tester (Afrodite) og håper på et positivt svar snart. Jeg prøver nå å bare kose meg og ikke tenke og stresse med å bli gravid. Og annenhver dag er tingen [;)]

Høres fornuftig ut.
Fortsett å kos deg du så skal du se det skjer store ting

Tror nok det er den mest fornuftige holdningen å ha for ellers blir en så utrolig stressa og frustrert. Kommer det ikke noe spire denne perioden så skal jeg prøve å ta det med ro, det er ikke ukjent at det tar litt tid å bli gravid. Høres i hvertfall veldig klokt ut [:D][;)]

Knøttet: Hvordan går det med deg og at det ikke er mange dager igjen til testing?

Du får nok snart positiv test... Husk du er kun på dag 12, og jeg har bestemt positiv test innen 2 dager[;)]

Sollise og hege.. Hvordan er det med dere idag??? Fått utslag på testen Hege?? Ingenting nytt her i gården.. Ikke annet enn at tempen var 36.8 idag hm. Den som var på vei ned her om dagen... Den svinger bra hehe..

Hei Trinemor[:)]

Jeg har fått time hos akupunktør nå, Jeg forklarte situasjonen, og hun mente vi skulle starte med å roe alt ned.... Jeg stresser meg opp litt kjenner jeg selv, og hun trodde det meste vil falle i boks bare kroppen min roer ned litt.... Tji hi[;)] stressa ja... Huff...

Ellers er tanta kommet for fullt i dag da... Så gøy atte... Men det får gå nå som det er siste gang jeg ser a på 1 år[;)]*****krysser fingrene for det nemlig*******

Du er ikke blitt gravid da siden tempen øker litt? Leste på "Min mave dk" at tempen synker den dagen egget fester seg... Tenk om det da... Det hadde vært noe...

Klem

ORIGINAL: Hege77

Knøttet: Hvordan går det med deg og at det ikke er mange dager igjen til testing?

Forrvirret. tempen har hoppet så mye opp og ned denne perioden at jeg ikke vet når el var. Kan hende den kom for kun få dager siden eller ikke har vært i det hele tatt. Men jeg tror den har vært. Har ømme pupper og er frysen om dagen. Lett sulten og sånn, men vet ikke om jeg skal tørre å håpe på noe som helst. Er egentlig bare forvirret. Skal prøve å drøye testingen til neste helg hvis ikke tanta dukker opp før det.

KlemKlem

Du vet at du kan kontakte legen din og vise ham henne skjemaet ditt, så kan du evt ta blodprøve for å se om el er tilstede...

Snakka med akupunktøren om dette med kort lutealfase, og hun sa at det er ingen sikre bevis på at det skal hemme egget til å feste seg. Ingen forskning tilsier det. Så vi får bare klemma på[;)]

ORIGINAL: sollise

Hei Trinemor[:)]

Jeg har fått time hos akupunktør nå, Jeg forklarte situasjonen, og hun mente vi skulle starte med å roe alt ned.... Jeg stresser meg opp litt kjenner jeg selv, og hun trodde det meste vil falle i boks bare kroppen min roer ned litt.... Tji hi[;)] stressa ja... Huff...

Ellers er tanta kommet for fullt i dag da... Så gøy atte... Men det får gå nå som det er siste gang jeg ser a på 1 år[;)]*****krysser fingrene for det nemlig*******

Du er ikke blitt gravid da siden tempen øker litt? Leste på "Min mave dk" at tempen synker den dagen egget fester seg... Tenk om det da... Det hadde vært noe...

Klem

ja tenk om det hehe, men jeg testet negativt for 3 dager siden... tar vel en test til til uka om ikke noe skjer... Er lei av sååå lange sykluser som jeg har... [:@] spennende å høre om hu setter nålene på deg på samme sted som hun gjør på meg.....

Du vet at du kan kontakte legen din og vise ham henne skjemaet ditt, så kan du evt ta blodprøve for å se om el er tilstede...

Snakka med akupunktøren om dette med kort lutealfase, og hun sa at det er ingen sikre bevis på at det skal hemme egget til å feste seg. Ingen forskning tilsier det. Så vi får bare klemma på[;)]

må man ta de blodprøvene da el skal være? for å se om det erøkning av hormonene? Tror ikke jeg skal vise frem mitt temp skjema hehe.. det er så opp og ned atte.... men har vært en økning den suste uka ser jeg... tror jeg må få regelmessig syklus før jeg kan begyne å mase om blodprøver og eggløsning....

Hun skulle sette mine i øra... Måtte spørre jeg... Kommer til å dåne av redsel[:o] Er så redd for
alt som heter sprøyter og nåler,ÆSJ! Men kommer det noe godt ut av det, så tåler jeg det meste[:D]

Nålene var for å roe ned kroppen... Hun sa at dersom man stadig tenker og tenker og henger seg opp i alt som kroppen sender ut av signaler, så motarbeider kroppen ønsket noen ganger... Så nå får jeg nok kul´n litt[;)]

Hun skulle sette mine i øra... Måtte spørre jeg... Kommer til å dåne av redsel[:o] Er så redd for
alt som heter sprøyter og nåler,ÆSJ! Men kommer det noe godt ut av det, så tåler jeg det meste[:D]

Nålene var for å roe ned kroppen... Hun sa at dersom man stadig tenker og tenker og henger seg opp i alt som kroppen sender ut av signaler, så motarbeider kroppen ønsket noen ganger... Så nå får jeg nok kul´n litt[;)]

ok så det er øreakupunktur.. hun jeg har setter de på hele kroppen... setter den rett på punktet som stimulerer eggstokkene... Kjenner det murrer skikkelig i magen da.. Det er vondt når hun setter i nålene, men går over med en gang [:)]

Høres betryggende ut, Trine...[:)] Kommer til å få sånne røde, store dumboører jeg tenker jeg[:D]

Hei. Ser dere sliter litt med EL testing så jeg ville bare si at sist jeg ble gravid slo ikke EL testen ut i det hele tatt. Jeg testet hver dag ei uke uten at det slo ut, men gravid ble jeg så det er nok ikke bestandig de er til å stole på.
Klem fra Helen

Ja, det kan nok skje...Så vi må nok bare stolepå at kroppen vår ordner opp[;)]

Takk,Helen!

Klem[;)]

Back
Topp