Du høres veldig ut som meg før min el test ble positiv, Hege, så det kommer nok snart en positiv test vandrende skal du se[:D]
Jeg har 28 dagers syklus, og forventa pos test ca dag 12-13, men min kom på dag 15..., og el er jo 12-36 timer etter dette...
Grunnen til temping på samme tid, Hege, (så du skrev spørsmål om det her), er at noen av oss har en kjempe rask økning av LH i urinen, som indikerer nettopp el... Denne kan komme innen kort tid, for så å gå raskt ned igjen. Så dem fra CB anbefaller faktisk noen til å teste hver 12. time, dersom man tror noen kan ha rask økning. Men jeg tror ikke det gjelder deg altså... Testen din blir snart positiv! Men jeg har hatt billige testene selv, men hadde kun nesten 2 like streker, men aldri helt positive. Derfor kjøpte jeg heller CB digitale denne pp, og vips: POSITIV test[:D][:D][:D] Der slipper man å tyde alt mulig... Dyrere JA, men verdt pengene for min del... Du får bare hygge deg med kjæresten for det beste er om cellene venter på at egget slippes vet du[;)]
Så spennende med akupunkturen da, Trine[:)] Dette gjør nok susen skal du se, og setter systemet i gang... Håper det snart skjer noe, slik at du slipper å vente og vente, og lure og lure... Det er slitsomt....
Ønsker dere begge lykke til og håper vi har en spire i magen snart alle sammen[:D][:D][:D]