Hjelp ang. EL tester

tanta kommer ikke på lørdag... tror du er gravid jeg nå. Det fortjener du. Kom akkurat fra akupunktøren nå.. Hu satte flere nåler nå enn forrige gang... Den som skulle stimulere eggstokkene var kjempevondt, begynte å blø tilogmed... så håper den fikk løsnet opp litt.. Har tro på dette jeg og [;)] Så kanskje jeg får en myk nakke som ikke er vondt pluss baby i magen om en stund [:)]

Får virkelig håpe at dette funker da Trine82 [:D][:D][:D]

Tvi Tvi Tvi

Kathrine

Jeg blir så frustrert ang disse el testene. Har jo ikke fått positivt enda. HALLO.... Når har den tenkt å bli det da?? Tenkte å spare på kruttet til den ble positiv, men nå vet jeg ikke om den i det hele tatt har tenkt seg å være snill. blæ blæ blæ......
Måtte bare skvise ut dritten [;)] Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Sex i kveld eller spare til i morgen fordi det kanskje blir positivt da???? Hmmm.... Den kroppen, den kroppen [:'(]

Jeg skal krysse fingrene hard for dere Sollise og Trine [:)][:)][;)][:D][:)]

ha sex når du føler for det du.. bare dumt å gå å vente synes jeg, for når du får pos EL test er det jo enda 2 dager til EL. Så hopp i høyet... Er det de digitale testene du bruker?? Noen symptomer på at EL er i vente da? Utflod, tapp, temp??

Nei jeg bruker bare sånne strimlerpinne greier... Lurer på om jeg ikke heller skulle gått over til digital,men vi får se. Tappen sitter høyt og virket åpen. Jeg klarer ikke helt se noe på utfloden, ikke trent opp øyet til det. Inne ved tappen var sekret anderledes enn normalt men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare at det var. Så jeg tror EL er i annmasj. Håper det [;)]

Du høres veldig ut som meg før min el test ble positiv, Hege, så det kommer nok snart en positiv test vandrende skal du se[:D]
Jeg har 28 dagers syklus, og forventa pos test ca dag 12-13, men min kom på dag 15..., og el er jo 12-36 timer etter dette...
Grunnen til temping på samme tid, Hege, (så du skrev spørsmål om det her), er at noen av oss har en kjempe rask økning av LH i urinen, som indikerer nettopp el... Denne kan komme innen kort tid, for så å gå raskt ned igjen. Så dem fra CB anbefaller faktisk noen til å teste hver 12. time, dersom man tror noen kan ha rask økning. Men jeg tror ikke det gjelder deg altså... Testen din blir snart positiv! Men jeg har hatt billige testene selv, men hadde kun nesten 2 like streker, men aldri helt positive. Derfor kjøpte jeg heller CB digitale denne pp, og vips: POSITIV test[:D][:D][:D] Der slipper man å tyde alt mulig... Dyrere JA, men verdt pengene for min del... Du får bare hygge deg med kjæresten for det beste er om cellene venter på at egget slippes vet du[;)]

Så spennende med akupunkturen da, Trine[:)] Dette gjør nok susen skal du se, og setter systemet i gang... Håper det snart skjer noe, slik at du slipper å vente og vente, og lure og lure... Det er slitsomt....

Ønsker dere begge lykke til og håper vi har en spire i magen snart alle sammen[:D][:D][:D]

Hege: fikk du positiv test idag da? Er så spent på dine vegne.. Tror nok EL er rett rundt hjørnet hos deg ja [:)]

Sollise: Så spennende å se om det har klaffet da... Kan jo være gravid selv om tempen har synket.... Kan være mye som kan slå feil ut på temp måling.. Min hopper og opp og ned.. Men har holdt seg på 36.6-36.9 en ukes tid, men de siste dagene har det vært 36.6, 36.5 og idag 36.4. Så nå kommer kanskje tanta snart?? Siden den synker mener jeg... Lei av å vente månedsvis på tanta, håper virkelig akupunkturen virker, ny time imorra [;)]

Spennende,Trine[:)] Du må informere oss etter timen i morgen også... Håper virkelig at syklusen din blir stabil snart... Men husk; el kommer alltid før tanta, så kos dere, og vips; så kommer kanskje ikke tanta grunnet en liten spire[;)]

ja men vet jo aldri hehe, kroppen kan jo finne på å slippe et egg når som helst.. stakkars den forvirra kroppen min som er vant til at p pillene ordner opp. Den er litt treg med å fikse dette selv igjen etter 5 år fri hehe...[&:]

Man skulle ønske at det fulgte med en bruksanvisning til kroppene våre.... Det hadde vært noe! Der kunne man få
svar på absolutt alt man lurte på....[;)]

ja. ingen dårlig ide... Eller den kunne gjort som vi sa den skulle.. For da kunne jeg bare sagt SOV til kroppen min så, så jeg ble opplagt til nattevakt.. Men neida.. jobba fra 8-12 idag og la meg fra 14-18. Men sov ikke noe.. Er så trøtt, og kan ikke legge meg før kl 09 imorra tidlig... huff [:@]

Hallo igjen[;)]

Ja, da skjønner jeg veldig godt at du er trøtt....Zzzzzzzzzzzzzz
Jeg kjenner ingen antydning til tanta nå....Merkelig i grunn, for pleier å merke a tidlig...
Men hu kommer vel susende på lørdag....er jeg redd.....

Hvordan gikk det i dag, Trine? Hvor mye koster en time der?

en time der koster 300 kr. Da ligge rjeg med nålene i 40 min. Idag kjente jeg det kjempegodt i eggstokkene da jeg lå med nålene. Så de er iallefall på rett sted.. Spennende dette... Ingen mens enda? Tvi Tvi for at det er en baby der inne i magen din

Oi, så rart liksom... Da hjelper de deg garantert, Trine... Synes du det gjør vondt?
Jeg skulle ha endra tickeren min til 28 dager, men tenkte at jeg slapp og kunnelage meg en graviditetsticker, men må
sikkert lage ny etter mens lørdag....

hvordan var tempen idag da? min var 36.7, så den har økt igjen, var 36.4 igår. Men så har jeg jo jobbe inatt, så det blir ikke riktig... Det er vondt akkurat når hun setter nålene, men dte varer bare i 2 sek, så går det over [:)] Litt smerte tåler man om dette funker... Spennende å se til helga da [;)]

Tanta kom nå... Pussig! Jeg som pleier å være stabil... Skjønner ingenting jeg... Så fra pos el test til i dag har det kun gått 11 dager[&:] Ikke rart man blir forvirra....[&:] Tempen i dag var på 36,15.., i går 36,09....

God kveld Trine og Sollise.
Jeg tester og tester jeg, men får ikke positivt resultat. Jaja sånn er det her. Tanta er ikke et hyggelig medlem av familien i disse dager nei [:'(][:@]

Back
Topp