Hjelp ang. EL tester

Love4two

Forumet er livet
Jeg mener å ha lest at EL tester fra Billigtesten eller Hurtig testen ikke alltid viser positiv. Stemmer dette? Har kjøpt fra Hurtigtest selv og forstår ikke hvorfor den ikke har blitt positiv

Å nei nei nei jeg vil ha eggløsning hver månede [:-] Så teit dette var da. Vi får håpe det ikke gjelder oss [;)]

Ja alt annet hadde jo vært idioti [;)]

Ja helt enig med deg

Hei Hege[:)]

Jeg har brukt billige tester i 2 mnd, og fikk liksom aldri dette POSITIVE resultatet, med at begge strekene var ihvertfall like sterke!
Bare nesten...., og det gjorde det jo veldig vanskelig for meg å tyde...
Så jeg kjøpte CB digitale el tester (dyrere ja, men absolutt verdt pengene), og jeg fikk det etterlengtede POSITIVE RESULTATET[:D][:D]

Jeg måler itillegg tempen.... Før el testen slo ut, lå jeg vanligvis på ca 36.15-36,25, nå i ettertid ligger temperaturen min på 36,48. så
jeg håper virkelig dette er tegn til at eggløsning har vært jeg da... Har nemlig aldri tempet før...

Ønsker deg lykke til[:)]

Klemmer i massevis fra en som prøver "iherdig" etter el testing[;)]

Hei Sollise

Hyggelig melding [:)] Dette er første gang jeg bruker el test, så det er knyttet mye spenning til testingen. Fikk negativ i dag, men hvis det sies at el er 12 - 14 dager før mens så har jeg enda en dag igjen. Måler ikke tempen enda, men hvis det ikke blir noe spire denne mnd så kanskje jeg skal vurdere å måle tempen neste pp. Håper virkelig på positiv resultat i morgen. Jeg ha virkelig høye forhåpninger om disse testene, så nå får vi se.

Jeg ønsker deg lykke til [:)]
Og gir deg en kjempe klem tilbake [:)][:)][:)]

Sollise, jeg ser du bare har fire dager igjen til til testing så dette blir kjempe spennende [:)] Lurer sånn på om hvis ikke jeg får positiv resultat i morgen om vi ikke bare skal ta en vals (sengevals) i morgen likevel for å være sikker..... [8|][8|][8|] hmmmm.....

Tusen takk Hege[:)][:)][:)]

Jeg fikk positiv el test på dag 15 jeg, oghar normalt 28 dagers syklus, og da pleier vel egget
å løsne ca 12-36 timer etterpå...

Ja, det er utrolig spennende i denne prøvetiden, men jeg hadde helst sett at vi snart lykkes[:D]
Den dagen skal jeg gjøre somjeg har lovet: JUBLE HØYT[:D][:D][:D]

Hvilken pp er du inne i, Hege? Jeg erinne i den tredje nå... Håper vi har truffet blink nå, og jeg skal
teste på mandag...[;)]

Klem[:)]

Jeg må rett hjem og sjekke forumet i morgen da [:)] Jeg skal x fingrene min [:)][:D] Jeg er inne i 2 pp så vi er begge ganske så ferske. Håper på positiv test for oss begge i morgen da. tenk så gøy det hadde vært [:D][:D]

Klem klem

Ja, det blir neste mandag på meg da...[;)] Ettersom ikm er til helga...for min del...
Men vi krysser ********************fingrene******************* for neste mandag, og morgendagens mandag
for deg og positiv el test[:D] Husk at det er vanlig å ha el 12-16 dager før ikm, og ikke 14 som A4 mennesket har[:)]

Jeg tok cb testene mine på morgenene, for man skal helst ikke tisse på minst 4 timer..., så da tok jeg natta til hjelp
med det, hehe[:D]

Kos deg med positiv el test snaaaaaaaart[;)] Jeg ble så gla da jeg fikk positiv el test, så man sku nesten tro det
var graviditestesten jeg tok[:D][:D][:D]

Ja jeg syntes det var litt tidlig å teste denne mandagen for deg så jeg fikk ikke det helt til å stemme [:D][:)] Men vi håper at mandag er en fin dag i uken å teste positivt [:D][:D]
Viste ikke det er ang cd testene, på Hurtigtestene skal en ikke ta morgenurinen og drikket lite de 2 timene før.
Hvis det ikke blir positivt i morgen så tror jeg kanskje vi peiser på alikevel [:D][:D][;)][;)] Bedre føre var enn etter snar..... Tror jeg det heter [:D][:D]
Nå må jeg sove jeg. God natt og sov godt.

Nattaklem fra Hege [:)][:)]

hehehe[:D] ja man skal peise på i forveien vet du, for da ligger de smarte cellene pålur og venter på
å fange egget opp[:D][:D][:D]

Nattinatt til deg også, sov godt og drøm søtt...., slik at du får ladet opp til morgendagen[;)]

Klems[:)]

Tihiiii..... [:D][:D] Ja nå skal det lades opp altså [;)][:D][:D][:D]

Skal drømme så søtt det går ann (babybabybabybaby)

Takk for en hyggelig samtale sollise og trine. Det er godt å legge seg med et stor smil om munnen [:D][:D]

Hei Trine og Hege[:)]

Trine: Fortsatt ingen tegn til tanta? Så kjedelig å måtte vente slikpå IKM eller tanta... Har du hatt el, eller hvordan var dette? Kontakt legen dersom du ikke får noen flere tegn denne uka...

Hege: Hvordan gikk testen?

Ha 1 flott dag, jenter[:D]

åssen går det med deg da??? tiden går sakte tenker jeg hehe.... Ingen tegn til noe tante her nei, og negativ test.. hmm.. minner fryktelig om forrige periode, den som varte i 3 mnd... Men har akkurat begynt med akupunktur nå, og hu hadde tro på at det skal orden seg. Skal ha min andre time idag kl 14... så får gi henne litt tid på å fikse meg hehe. Legen vil ikke gjøre noe for han sier det er normalt at mensen er sån i opp til et år etter pilleslutt. har gått 5 mnd nå.....

Jeg har skikkelig tro på akupunktur og homeopat, så tror helt sikkert du får god hjelp nå, Trine[;)]
Så lykke lykke til...

Jeg skal ha tante på besøk lørdag, så er redd hu dukker opp ja.... Har liksom ingen typiske svangerskapstegn...
Men er lov å håpe at hu ikke kommer[:)] Så lever i trua på at hun ikke kommer før om 1 år eller noe jeg...[:D]

La meg få høre hvordan timen har vært da...

Klem[;)]

Back
Topp