Hjelp! Ønsker kontakt med bruker Musemor med tre søte små

Hei! Jeg har aldri vært veldig aktiv her inne på forumet, så jeg vet ikke om det er noe håp i dette. Men jeg forsøker, da jeg ser at brukeren jeg ønsker kontakt med var aktiv i fjor Jeg ønsker så gjerne å komme i kontakt med brukeren «Musemor med tre søte små», da hun tidligere har skrevet en matblogg og delt noen helt sykt gode oppskrifter som jeg er helt desperat etter å finne igjen Om noen vet hvordan jeg evt kan komme i kontakt med hun hadde jeg blitt utrolig takknemlig!!

Ikke sett henne her inne på ei stund, men dytter den opp for deg❤️

Jeg sender deg en pm. Jeg kan ikke hjelpe med å få kontakt, men bare et tips som kanskje hjelper?

Nei og nei, disse svarene deres har gått med helt hus forbi. Dytter denne tråden opp igjen nå, med et stort håp om at jeg kanskje kan finne igjen en så sårt savnet oppskrift☺️

Nei og nei, disse svarene deres har gått med helt hus forbi. Dytter denne tråden opp igjen nå, med et stort håp om at jeg kanskje kan finne igjen en så sårt savnet oppskrift☺️
Fant en annen post med link til hennes blogg. Ser ut som den bloggen dessverre er fjernet.

Back
Topp