hjeelp, frykter sa??

Ble ikke så veldig mye klokere av og være der igår for og si det sånn.. legen mente de ikke kunne gjøre noe uansett om det va en sa eller ikke. Mente de ikke kunne se noe på en tilig ul heller, for det ville være der uansett om det va en sa!? Tok kun en urinprøve for å utelukke uvi..

Men snakket med en venninne som og hadde blødninger uke 9, hun hadde ringt direkte til føden og fått komment så de fikk sjekket det, så tror kanskje jeg og gjør det! I håp om at dem har tid.

Men snakket med en venninne som og hadde blødninger uke 9, hun hadde ringt direkte til føden og fått komment så de fikk sjekket det, så tror kanskje jeg og gjør det! I håp om at dem har tid.
Tror ikke føden tar deg i mot dessverre.. Men du kan ringe og høre..

Lykke til :)

Hvis du er 6+4 vil de vell kunne se et bankende hjerte på ul? Jeg ville tatt kontakt med fastlege for å få måle hcg over noen dager og evt bli henvist til tidlig ultralyd.

Hjertet begynner og banke i uke 5, så ja det kan man se.
Fødeavdelingen kan gjøre det om de har tid. Og du får snakket med en som jobber med det hver dag om ikke annet!

Du må nok bare vente og se. Det er jo ikke noe Moen kan gjøre allikevel. Jeg har hatt 5 sa og det er trist og kjipt om det er det, men man må nesten bare vente og se

Da jeg blødde, så fikk jeg henvisning til Ahus fra fastlege, og fikk komme inn der for UL. Nå endte det ikke i en solskinnshistorie for meg den gangen, krysser fingrene for at det går bra for deg.

Endte nok ikke i noen solskinnshistorie her heller.. legen ville sende meg på ul men legen over hun, hadde fortalt at det nå var en grense og at en måtte være 9 uker minst. Men blodprøven vil desverre bekrefte det..

Back
Topp