hjeelp, frykter sa??

Bkno4432572

Andre møte med forumet
Hei.
Er 6+4 idag, og har hatt alle mulige bivirkninger av graviditet uten om å kaste opp.
Var hos legen på torsdag og tok prøver samt sjekket iforhold til brun utflod som jeg har hatt fra og til ca. en uke nå. Hun kunne ikke se noe galt nedentil.
Men igår begynnte det og komme tegn til blod.. og idag er det som om det drypper når jeg sitter på do. I tilegg til noen intense smerter i ryggen en periode idag. Livredd og engstelig nå.. mens samboer mener han har lest det kan skje uten at det er noe??

Hmm.. Det er umulig å vite foreløbig. :-/ Smerter samtidig er kanskje ikke noe godt tegn. MEN: har hørt om fler som har blødd endel og vært sikre på at alt var over, men så var det ikke det likevel :) Så ikke tro det verste ennå. Krysser fingre og håper på det beste. Blødde selv for 5 dager siden, men det ga seg igjen.

Hmm.. Det er umulig å vite foreløbig. :-/ Smerter samtidig er kanskje ikke noe godt tegn. MEN: har hørt om fler som har blødd endel og vært sikre på at alt var over, men så var det ikke det likevel :) Så ikke tro det verste ennå. Krysser fingre og håper på det beste. Blødde selv for 5 dager siden, men det ga seg igjen.
Huff.. men kommer ikke noe koagulert blod ut, bare som veske.. håper på det beste og aner ikke hva jeg skal gjøre..

Til meg så drøyp det friskt blod samtidig som jeg hadde vondt i korsryggen..
Krysser fingrene for deg <3 ikke noe kjekt å bekymre seg!

Krysser fingrene for at det går bra, men jeg ville tatt en tur til legen igjen for å få henvisning til ul etter hvert og se at bamsemumsen din har det bra. Godt å få det bekreftet hvis du er bekymret - og bekymret ville jeg vært med de symptomene, selv om det ikke trenger å være noe.

Krysser fingrene for at det går fint med deg og bamsemumsen ♡♡ prøv å ikke stresse iallefall :)

Smerter og friskt blod i økende mengde er stortsett ikke noe veldig godt tegn, men det fins heldigvis solskinnshistorier!! Men anbefaler at du tar kontakt med legen på mandag og for å få en tidlig UL og se hvordan det står til... Masse lykke til!!

Er blod men er liksom litt "utvannet" om jeg kan si det sånn. Krysser fingrene og så er det til legevakten 20.45!

Krysser fingerne for deg. Har selv hatt 3-4 blødninger i svangerskapet og står nå noe cm fra målstrekken!!!

Lykke til <3

Back
Topp