Takk for gode svar.. det var godt å bare få det ut her.. Vi skal prate sammen og vet hva jeg skal gjøre om han skal fortsette å ikke gjøre noe. jeg skal ha det bra med babyen min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker litt på at uansett om du gjør det slutt eller ikke nå så blir du vel ikke kvitt han. Dere skal jo fortsatt bli foreldre, og du blir vel nødt til å forholde deg til han på en eller annen måte uansett i årene fremover? Jeg ville prøvd å gå og få snakket ordentlig noen med noen som har peiling på sånt (type familievernkontoret) så kanskje dere kan finne ut dere må gjøre for å få det til å funke? Lykke til
Grusomt ja.. Men av og til kan det være for det beste! Min mor fikk en tlf fra faren min da jeg var 2 uker gammel og gjorde det slutt.. Ho klarte det supert alene! Og det var på en tid da overgangsstønad ikke fantes og barn utenfor ekteskapet var fy fy!!Jeg skal finne ut av dette.. skal ta en prat til med han ... Så får vi bli enig.. Høres bare så grusomt ut å bli alene allerede før babyen er født..føler meg ubrukelig
Om du allerede nå vet at det kommer til å ende, vil jeg tro det er bedre å gjøre det slutt nå, enn midt oppi fødsel etc..