Hjeeelp!!!

Jeg tenker litt på at uansett om du gjør det slutt eller ikke nå så blir du vel ikke kvitt han. Dere skal jo fortsatt bli foreldre, og du blir vel nødt til å forholde deg til han på en eller annen måte uansett i årene fremover? Jeg ville prøvd å gå og få snakket ordentlig noen med noen som har peiling på sånt (type familievernkontoret) så kanskje dere kan finne ut dere må gjøre for å få det til å funke? Lykke til :)

Det viktigaste e at du gjer det som er riktig for deg, og babyen. Det viktigaste e at babyen vekse opp i ein god og trygg heim. Om Mamma bur en plass, og Pappa ein annan gjer no det ingenting:) Er kanskje greitt å ta slike avgjørelsa før babyen kjem, sånn at den slipper mest mulig påkjennelse??

Jeg tenker litt på at uansett om du gjør det slutt eller ikke nå så blir du vel ikke kvitt han. Dere skal jo fortsatt bli foreldre, og du blir vel nødt til å forholde deg til han på en eller annen måte uansett i årene fremover? Jeg ville prøvd å gå og få snakket ordentlig noen med noen som har peiling på sånt (type familievernkontoret) så kanskje dere kan finne ut dere må gjøre for å få det til å funke? Lykke til :)

Signerer denne! Lykke til med valget :)

Jeg skal finne ut av dette.. skal ta en prat til med han ... Så får vi bli enig.. Høres bare så grusomt ut å bli alene allerede før babyen er født..føler meg ubrukelig
Grusomt ja.. Men av og til kan det være for det beste! Min mor fikk en tlf fra faren min da jeg var 2 uker gammel og gjorde det slutt.. Ho klarte det supert alene! Og det var på en tid da overgangsstønad ikke fantes og barn utenfor ekteskapet var fy fy!!

Hva sier han når du forteller hva du føler? (Må ikke svare - bare nysgjerrig)

Om du allerede nå vet at det kommer til å ende, vil jeg tro det er bedre å gjøre det slutt nå, enn midt oppi fødsel etc..

Jeg henger meg på denne jeg. Om du vet det ikke kommer til å bedre seg, så er det ingen vits i å kjempe mer. Bedre å ta det først som sist, så får du alt i orden av boplass og penger og slikt til babyen kommer. Kjipt å skulle begynne med slikt etter babyen er kommet. Da skal du jo bare kose deg med lillenurket =)

Hvordan går det med deg? :(

Håper det går greit. Og at dere finner ut av ting

Back
Topp