Mine gutter er større, men valgte å være brutalt ærlige. Hehe. Tror dem angra på at dem spurte. De ble temmelig røde i toppen når jeg sa at " vi har sexa" haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regnbuebarn? her ógjentungen trodde jeg tulla når jeg fortalte om de ulike måtene å lage baby på
Regnbuebarn? her óg
Det forstår jeg alle unger synes det er grosehun foretrakk insemineringsmåtene fremfor tiss mot tiss
Når mann og dame lager baby så er det jo tiss mot tiss, evt penis mot vagina. Om man blir insemineret så er det ikke tiss mot tiss. og lillemor syntes tiss mot tiss hørtes sikkelig ekkelt ut og trodde jeg tulla med den biten. hun skulle aldri lage baby på den vanlige måten
Jeg skjønte plutselig at det var dattera di du mente som ikke syntes no om tiss mot tiss. Jeg trodde først det var svar på om dere har regnbuebarnNår mann og dame lager baby så er det jo tiss mot tiss, evt penis mot vagina. Om man blir insemineret så er det ikke tiss mot tiss. og lillemor syntes tiss mot tiss hørtes sikkelig ekkelt ut og trodde jeg tulla med den biten. hun skulle aldri lage baby på den vanlige måten
Jeg skjønte plutselig at det var dattera di du mente som ikke syntes no om tiss mot tiss. Jeg trodde først det var svar på om dere har regnbuebarn
Nå ble jeg både rørt og måtte le! For en herlig storesøster hun blirHer ser mellomste dattera til mannen på newton og der har det vært mye om puberteten og graviditet den siste tiden og jeg holdt på å kjøre av veien når hun spurte meg om ting og tang på vei til korøving for noen uker siden! Hehe..svarte ærlig med en barnevennlig vri og hun synes det var litt ekkelt men kom fort over det. For noen dager siden spurte hun når vi skulle ha ny baby og at hun håpet at det blir ei jente denne gang (har ikke sagt til de enda at jeg er gravid), da svarte jeg at det kunne vi ikke bestemme, det er det bare eggcellene og sædcellene som bestemmer. Da bøyde hun seg over sofaen og sa til magen min "please babyfrø i magen bli en jente" før hun bøyde seg over fare med hode mot magen "please gi et jentefrø til egget neste gang"..tror aldri jeg har sett mannen bli så satt ut noen gang!! Driiiiit flau var han! Hahaha...jeg og stedattera mi fikk oss en GOD latter:-D hehe