¤Mosepjusk¤
Forelsket i forumet
Takk for svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen med gode råd eller som har opplevd noe lignende??
Nå er der vel dessverre sånn at selger man uten å ha eid nytt hus minst ett år, så må man betale skatt. Sjekk det opp.
vi bor nå i en relativt stor by, eier en tomannsbolig og trives godt. Vi fikk imidlertid for oss at vi burde få oss noe større, og da dette ville blitt for dyrt, kjøpte vi oss enebolig 25 min unna der mannen jobber. Vi har bodd i byen i 10 år og 7 år i dette området, der mannen jobber har jeg ei venninne, men elikke ikke noe forhold til den...
Og vi, mest jeg, ANGRER!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kjente det med en gang etter vi hadde kjøpt huset, som forøvrig er knallfint, at magefølelsen er vond og helt feil...
jeg brekker meg om morgenen når jeg står opp, griner og kjenner for alt i verden at jeg ikke vil selge huset vi bor i nå....:,(
noen som har hatt det likedan, flyttet og trivdes?
Vi overtar ikke før juli, så blir lange mnd med magevondt... Jeg gruer som bare det...og vil ikke...
(trenger ingen moralpreken om at dette var lite gjennomtenkt, vi har tenkt masse på det, og jeg trodde den dårlige magefølelsen var usikkerhet...)
Kjenner jeg er sjalu på deg.. jeg kommer fra stjørdal og har flyttet lengre nord. Gud som jeg savner plassen minhehe.. tr.heim- stjørdal er langt fra noen amerikareise, og det vil slettes ikke være umulig å opprettholde de samme kontakten med vennene som du har i dag. Hvor på stjørdal har dere kjøpt hus da?
Sent from my GT