Hjeeeelp!!! Kjøpt oss hus på nytt sted og angrer!!!! :,(

er det 25/30min i forskjell fra der dere bor nå?
Altså, tviler på at vennskap sviktes av en halvtime jeg da, men forstår tanken.
Uansett så får dere jo nye naboer. Og kanskje dere om noen år når barna er større ser tilbake på denne endringen som positiv. :)
Tenk når barna blir eldre og vill ha venner på besøk, være for seg selv, se på tv med kamerater/venninner.. osv..

Vi er midt i samme greia vi også. Flytter til en ny plass, men er 10min. unna der vi er nå. Ellers så har vi over 1time til familie, så 10min fra og til spiller ingen trille ;)

Ja, du har nok mye rett i det altså. Hodet jobber på høygir hele døgnet, prøver å si til meg selv at det er en bagatell i den store verden, vi er friske og skal være sammen, vi skal bare flytte :) men har skikkelig sug i magen konstant, vurderer å leie herjer, men ser og for meg at jeg da blir å holde igjen på den nye plassen og på en måte har bestemt. Meg for å tilbake hit....

Takk for klemmen :love017
Ja, det blir jo sikkert fint, men jeg er veldig glad i byen min, det var her jeg og samboeren min flyttet sammen, og her har vi bodd i 10 år og fått to barn. Men vi skal jo ikke akkurat flytte til verdens ende :D Det er godt å få litt andre blikk på ting. Jeg vet jo at det skjer mye verre ting med folk enn dette, men det har blitt så stort i hodet mitt akkurat nå...

Uff, sikkert ikke noen grei følelse:( Men høres jo ut som det er mye positivt med å flytte også da?
Kan jo være det kan hjelpe å tenke på det noe dere bør prøve, for å ha prøvd. Fungerer det så er det flott! Og fungerer det ikke, så er det ikke verdens undergang heller. Hus kommer til salg hele tiden, og selv om du tror ett spesielt hus er drømmehuset, dukker det nesten alltid opp et annet som virkelig er drømmehuset;) Når det er så mange fordeler med å flytte vil det jo nesten garantert bli bra:)
Nå har jeg aldri flyttet mer enn 5 min hjemmefra, og nå skal vi snart flytte 150 meter fra barndomshjemmet mitt igjen, så det med minner og tilknytning til steder forstår jeg veeldig godt:) Men jeg tenker at det nok er en god sjans for at så snart flyttinga er unnagjort, vil det føles mye bedre for deg:) Det verste er nok å gå og gruble på det.

Uff, sikkert ikke noen grei følelse:( Men høres jo ut som det er mye positivt med å flytte også da?
Kan jo være det kan hjelpe å tenke på det noe dere bør prøve, for å ha prøvd. Fungerer det så er det flott! Og fungerer det ikke, så er det ikke verdens undergang heller. Hus kommer til salg hele tiden, og selv om du tror ett spesielt hus er drømmehuset, dukker det nesten alltid opp et annet som virkelig er drømmehuset;) Når det er så mange fordeler med å flytte vil det jo nesten garantert bli bra:)
Nå har jeg aldri flyttet mer enn 5 min hjemmefra, og nå skal vi snart flytte 150 meter fra barndomshjemmet mitt igjen, så det med minner og tilknytning til steder forstår jeg veeldig godt:) Men jeg tenker at det nok er en god sjans for at så snart flyttinga er unnagjort, vil det føles mye bedre:) Det verste er nok å gå og gruble på det.

du har så rett så rett ;) jeg er så teit som blir så knyttet til noe så materielt som et hus :P er så kjipt at vi ikke flyttet inn før 1.juli, laaang tid å gruble på :p
Unger blir vel ikke totalskadet av å flytte en gang eller to, men jeg har jo vokst opp veldig A4 i det samme huset hele oppveksten i en liten bygd, så forandring er ikke min sterke sider :)

Back
Topp