Hit inn vil æ

Jeg måtte til lege..
Med tanke på jobben min var det bare heilt umulig å jobbe med tanke på smerter å blødning :) mn nå e formen mye bedre :) satser på blødningen snart stopper så vi kan sette i gang :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var hos fastlegen min i dag, da jeg mest sannsynlig spontanaborterte i går. Hun sa at det bare er å kjøre på med en gang viss jeg ønsker å bli gravid igjen raskt:)


Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Åh nei, du også? Så trist:(

Krysser fingrene for at det blir juni baby på oss i steden:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er sykemeldt fra før, men jeg hadde heller ikke klart å gått på jobb med de smertene der... Det er jo som å føde, rier, ryggsmerter og ikke minst tårer til enhver situasjon...:-/ men når blødningen stopper så kjører vi på igjen, mannen sa ikke akkurat nei til att vi måtte lage ett barn til :p

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Noen som vet hvor lenge blødning varer?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så trist at så mange av dere har mistet... Jeg har heldigvis sluppet å oppleve det selv!

Jeg håper på junibaby selv. Er bare i pp2, men veldig klar for en liten til! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh nei, du også? Så trist:(

Krysser fingrene for at det blir juni baby på oss i steden:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det ser desverre sånn ut, selv om jeg venter svar på hcg-målingene...
Kanskje vi treffes igjen her inne på juni;)


Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
 
Hiver meg på! Prøvd på nr. 2 siden oktober 2013 nå, og begynne å bli utålmodig!! så håper virkelig det går klaffer denne gangen.. Evt termin rundt 16.juni


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hit inn vil æ også! :)

Har 2 SA'er bak meg på kort tid (mars og juni 2014).
Har hatt pause fra prøving i sommer, men har ikke vært forsiktige, så venter først for å se om det blir en mai baby, men tror nok ikke det :) venter mens på fredag, og etter det kan prøvingen bare starte :D

Håper på juni vi og! Hadde og 2 tette SA (juni og august). Fikk tr i dag, 39 dager etter sa nr. 2. Så håper det klaffer denne mnd:) masse lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Inn her vil eg og :) håpe, håpe, håpe!!!'


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper på juni vi og! Hadde og 2 tette SA (juni og august). Fikk tr i dag, 39 dager etter sa nr. 2. Så håper det klaffer denne mnd:) masse lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum

Oi, veldig leit å høre! Masse lykke til :) Håper vi begge kommer inn her og at spiren sitter frem til juni :)
 
Back
Topp