Hit inn vil æ

vilhanr5

Glad i forumet
Om det skulle klaffe denne måneden etter SA i august vil termin være 15 juni 2015. Håpe håpe☺
 
Håper å slå følge etter sa for to uker siden.. har en gutt fra før som kom 14.juni 11, så er en fin fin tid å få baby på :)
 
Håper å slå følge etter sa for to uker siden.. har en gutt fra før som kom 14.juni 11, så er en fin fin tid å få baby på :)
Har og en gutt som er født i september 2011. Hadde også en SA for 15 dager siden, så håper jeg blir gravid etter 1 mens
 
Har og en gutt som er født i september 2011. Hadde også en SA for 15 dager siden, så håper jeg blir gravid etter 1 mens
Da håper jeg det blir våres tur nå snart da! Hadde 2 sa ila 6 uker nå, så regner ikke dager, så får se om tanta kommer eller hva den gjør.



Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da håper jeg det blir våres tur nå snart da! Hadde 2 sa ila 6 uker nå, så regner ikke dager, så får se om tanta kommer eller hva den gjør.



Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Huff huff det va kjempe trist. Hadde du to SA etter hverandre?
 
Huff huff det va kjempe trist. Hadde du to SA etter hverandre?
Ja, så i stuss på om vi skal vente en syklus eller prøve på nytt med det samme.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det går sikkert bra denne gangen om du skulle bli gravid, men skjønne du e usikker. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for☺
Har lest litt om dette, og oddsene våre skal være gode ved en 3.pp, så på en måte vil jeg fortsette, men prøve å ikke tenke for mye på det. Og enn så lenge går det bra :)
 
Håper på å henge meg på denne mnd. Etter SA nå for to dager siden er mitt største ønske å bli gravid så fort som mulig


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er lov å håpe att jeg også blir med her, etter SA for to dager siden... Time Will show :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Var hos legen i dag og hun sa jeg måtte vente en mnd før jeg ble gravid igjen. Sier det var fordi kroppen måtte kvitte seg med alt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var hos legen i dag og hun sa jeg måtte vente en mnd før jeg ble gravid igjen. Sier det var fordi kroppen måtte kvitte seg med alt


Sent from my iPhone using BV Forum

Var hos fastlegen min i dag, da jeg mest sannsynlig spontanaborterte i går. Hun sa at det bare er å kjøre på med en gang viss jeg ønsker å bli gravid igjen raskt:)


Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
 
Er det ikke sånn at hvis man ennå har hcg i kroppen etter spontanabort så har man ikke eggløsning?
 
Håper på og havne her inne :)
 
Var hos legen i dag og hun sa jeg måtte vente en mnd før jeg ble gravid igjen. Sier det var fordi kroppen måtte kvitte seg med alt


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har ikke vært med lege, og med tanke på hvor mye som har kommet ut av meg de siste dagene (unnskyld formuleringen) så er der ingenting mer å få ut :p nå vil jeg bare ha babyen inn i magen <3

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Hit inn vil æ også! :)

Har 2 SA'er bak meg på kort tid (mars og juni 2014).
Har hatt pause fra prøving i sommer, men har ikke vært forsiktige, så venter først for å se om det blir en mai baby, men tror nok ikke det :) venter mens på fredag, og etter det kan prøvingen bare starte :D
 
Back
Topp