Hirly!

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: Molly80

Jeg er selsvagt en av de "spesielt interesserte"!!
Og du er jammen meg ikke snau, du kler jaggu togskinner også du! Skamme seg!Er det noe du ikke kler egentlig? På med grilldress så vi får se det også??

Går det bedre med spising og slikt?

(Jeg har ikke lest hele tråden enda, mulig du svarer på det i den...)

Argh, var det jeg trodde at spesielt skrives med èn l[X(]

Hahaha du er morsom du - ja jeg laaaangskjems, for jeg er sååå lekker i metall. Skikkelig metalchick jeg ass[8D][:D]
Jeg kler ikke blondt hår - når til og med mannen min sier det (som så vidt vet forskjell på fargene rosa og lille) og generelt ikke uttaler seg så mye om hva som er fint og ikke - så er det virkelig sant.[:D] En blant mange ting jeg ikke kler.

Spisingen går litt bedre, tennene har falt litt mer på plass, selv om de ikke møtes ordentlig enda. Men ene tanna har løsna litt faktisk, glemte å si det til tannlegen... Burde jeg, eller er det normalt?[&:]

Hehe.. så du tror jeg er ordliste? Men jeg tror det er bae en l ja, sjeldent to l`er før t. Fullt er vel et unntak... Sånn, det var norsklærer Molly, nå BV Molly:
Betyr det at du ikke kan ta MR da, siden man ikke kan ha metall på seg når man tar det [8|] (Se min MR-tråd). Bare slo meg nå!

Nesten så jeg fikk lyst til å finne ut adressen din, og sende deg et brio-tog, bare på ert [8D]

Løsna?? Tanna altså? Eller mener du festet til reguleringa? Det husker jeg skjedde noen ganger med meg å. Er det tanna, da ville jeg i allefall tatt en tlf...

Hehehe du er jo lærer, så da får jeg ekstra skjerpingstendenser[:D]

Ja det med MR har jeg også tenkt på faktisk..litt småkjipt da om jeg skulle få behov for det. Hmm må google etterpå[8D]
Briotog ja - ja det hadde sikkert lillegutt blitt glad for høhøhø, din fæling [:D]
Nei ikke festet som har løsnet, men tanna. Altså ikke sånn at den henger å dingler eller noe, men når jeg dytter tunga mot den, flytter den bittelitt på seg (på plass føles det ut, som inn i et "hakk"). Er øm i flere av tennen på den siden også, mens andre siden kjenner jeg ingenting ømt. Hmm burde sikkert tatt en tlf ja, just in case.

Hehe.. jeg er mester i skriveleifer på forum som det her, spes. når jeg skriver med mobil.

Huff, ja, jeg er kanskje litt fæl.. men føler jeg kan være det siden jeg har hatt reggis selv... da må jeg selvsagt la det gå ut over andre som har det nå [8D] Tuuuttuuut [8D]

Ta en tlf og hør du, høes ikke helt normalt ut...

Satser på du ikke er like kløne som meg og trenger å finne ut den problemstillinga...

Hehe.. jeg er mester i skriveleifer på forum som det her, spes. når jeg skriver med mobil.

Huff, ja, jeg er kanskje litt fæl.. men føler jeg kan være det siden jeg har hatt reggis selv... da må jeg selvsagt la det gå ut over andre som har det nå [8D] Tuuuttuuut [8D]

Satser på du ikke er like kløne som meg og trenger å finne ut den problemstillinga...

Ja jeg får ringe i morgen og høre tror jeg. Argh, kjipt å reise inn dit kun for dèt. [:-]
Hehe jeg satser på at jeg holder meg bruddfri og det hele, ingen MR eller noe skal trenges her *bank i bordet*[:D]

PS du er ikke fæl, du er halt! hihihihi[:D] Uff da, nå var visst JEG fæl. Unnskyld. Du er iallfall grei.[8D]

Ja jeg får ringe i morgen og høre tror jeg. Argh, kjipt å reise inn dit kun for dèt. [:-]
Hehe jeg satser på at jeg holder meg bruddfri og det hele, ingen MR eller noe skal trenges her *bank i bordet*[:D]

PS du er ikke fæl, du er halt! hihihihi[:D] Uff da, nå var visst JEG fæl. Unnskyld. Du er iallfall grei.[8D]

Haha, ja, halt er jeg. Noe så innmari å [8D] Du er "grei" du å [:D][8D]

Lykke til. Kan jo være tannlegen sier det er normalt å.. ikke vet jeg. Blir vel en viss bevegelse i tennene, når man får regulering. Men løs tror jeg ikke mine tenner var nei...

ORIGINAL: Froskegele

Whaaat, er du og 32 - med i oldisklubben da jo??! [:D]

Hehe ja jeg er med i Oldisklubben - BV veteranene[:D]

Hadde jeg aldri trodd!! Velkommen i klubben

Jeg vet ikke om jeg skal bli fornærma eller smigret nå[8D]

Jeg trodde du var sånn 27-28, trodde jeg hadde leste det et eller annet sted [:D]

Det er meg, det.[8D]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Jeg trodde du var sånn 27-28, trodde jeg hadde leste det et eller annet sted [:D]

Det er meg, det.[8D]

og meg... [8D] Om to dager er jeg 27 1/2 [:)][:D]

og som gave (til min halvtårsdag) så kunne jeg godt tenkt meg å være blant de heldige som fikk se selveste Mammaokt med rails [:)][:)]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Det er meg, det.[8D]

Du og jeg er så lett å ta feil av vet du - praktisk talt twins[:D]

ORIGINAL: hirly

og som gave (til min halvtårsdag) så kunne jeg godt tenkt meg å være blant de heldige som fikk se selveste Mammaokt med rails [:)][:)]

ORIGINAL: Stinoa

E du seriøst 32?[8|]
Og de tenna kunne eg dødd for[:)]
Nydelig er du[:)]

Ja er det[:)]
Tusen takk, hyggelig å høre![:)]

Ok kjære terminvenninne, du skal få selveste reggaemammaen -  kos deg![:D] (bare et par av bildene da)

TUUUUUSEN takk!! Du er en knupp!! Takk for bursdagsgaven [8D]
Og jeg må bare understreke det de andre har sagt. Alt kler den smukke!!  Tenk at det går ann å være pen med rails!?! Jeg har tydeligvis gått glipp av en del (har heller ikke lest hele denne tråden) men har du fortalt hvorfor du har fått rails? Har jo alltid tenkt at du har så fine tenner (hvite ihv, resten har jeg ikke studert..)

Ok kjære terminvenninne, du skal få selveste reggaemammaen -  kos deg![:D] (bare et par av bildene da)

Og jeg må bare understreke det de andre har sagt. Alt kler den smukke!!  Tenk at det går ann å være pen med rails!?! Jeg har tydeligvis gått glipp av en del (har heller ikke lest hele denne tråden) men har du fortalt hvorfor du har fått rails? Har jo alltid tenkt at du har så fine tenner (hvite ihv, resten har jeg ikke studert..)

Duuu daaa, tusen takk[:)][:)]

Var en annen som lurte på det samme, kopierer inn det jeg svarte henne:
Jeg må ha regulering fordi jeg har fått dypt bitt (overbitt som ikke er langt ut, men rett og slett dypt, slik at tennene i overkjeven nesten dekker tennene underkjeven når jeg biter igjen). Har mye kjevespenninger, hodepine og stram nakke pga dette.

Gratulerer så mye med dagen om to dager![:D]

jeg vil også seeeeeee

Jeg må ha regulering fordi jeg har fått dypt bitt (overbitt som ikke er langt ut, men rett og slett dypt, slik at tennene i overkjeven nesten dekker tennene underkjeven når jeg biter igjen). Har mye kjevespenninger, hodepine og stram nakke pga dette.

ja jeg er ikke av den sjalu typen som slenger om meg med ukvemsord fordi andre mennesker er pene..  Folk fortjener å høre sannheten!

skjønte hva du mente.. og når jeg sitter her og tester med meg selv er jammen jeg også litt sånn.. men jeg har ikke et pent ansikt å matche med reggis... Håper det løser smerteproblemet for deg! Det har du vel fortjent!!
Savner tiden da det var fullt liv og røre av mange på sept09 forresten.. Nå er det noen få skravlehøner som aldri får sagt nok (du kan jo gjette hvem [;)])

Tusen takk! Er ganske stort å bli 27 1/2 forestiller jeg meg. Tenker jeg våkner opp den dagen og virkelig kjenner forskjellen!![8D]

ja jeg er ikke av den sjalu typen som slenger om meg med ukvemsord fordi andre mennesker er pene..  Folk fortjener å høre sannheten!

skjønte hva du mente.. og når jeg sitter her og tester med meg selv er jammen jeg også litt sånn.. men jeg har ikke et pent ansikt å matche med reggis... Håper det løser smerteproblemet for deg! Det har du vel fortjent!!
Savner tiden da det var fullt liv og røre av mange på sept09 forresten.. Nå er det noen få skravlehøner som aldri får sagt nok (du kan jo gjette hvem [;)])

Tusen takk! Er ganske stort å bli 27 1/2 forestiller jeg meg. Tenker jeg våkner opp den dagen og virkelig kjenner forskjellen!![8D]

Du skal ikke kimse av hva det halve året der kan betyr altså[8D]

Så snill du er Hirly, takk for så fine ord! Nå sminker jeg meg en del da, tviler på at du hadde syntes at jeg var alt that uten den[:D] Nå ble jeg veldig i tvil om jeg har sett bilde av deg...det må i så fall være leeeenge siden - men jeg er sikker på at du er ei flott jente, også utseendemessig![:)]
Ja håper å bli kvitt smertene og det nå etterhvert, blir sliten av sånt.

Jeg savner også alt livet på terminklubben, men det blir vel ofte slik at det dabber av med jobbing, krevende hverdag osv dessverre...
Skravlehønene ja, let me take a wild guess: Tankis, ananasen og du??[:D]

Back
Topp