Molly80
Forumet er livet
ORIGINAL: MammaOkt
ORIGINAL: Molly80
ORIGINAL: MammaOkt
ORIGINAL: Molly80
Jeg er selsvagt en av de "spesielt interesserte"!!
Og du er jammen meg ikke snau, du kler jaggu togskinner også du! Skamme seg!Er det noe du ikke kler egentlig? På med grilldress så vi får se det også??
Går det bedre med spising og slikt?
(Jeg har ikke lest hele tråden enda, mulig du svarer på det i den...)
Argh, var det jeg trodde at spesielt skrives med èn l[X(]
Hahaha du er morsom du - ja jeg laaaangskjems, for jeg er sååå lekker i metall. Skikkelig metalchick jeg ass[8D][:D]
Jeg kler ikke blondt hår - når til og med mannen min sier det (som så vidt vet forskjell på fargene rosa og lille) og generelt ikke uttaler seg så mye om hva som er fint og ikke - så er det virkelig sant.[:D] En blant mange ting jeg ikke kler.
Spisingen går litt bedre, tennene har falt litt mer på plass, selv om de ikke møtes ordentlig enda. Men ene tanna har løsna litt faktisk, glemte å si det til tannlegen... Burde jeg, eller er det normalt?[&:]
Hehe.. så du tror jeg er ordliste? Men jeg tror det er bae en l ja, sjeldent to l`er før t. Fullt er vel et unntak... Sånn, det var norsklærer Molly, nå BV Molly:
Betyr det at du ikke kan ta MR da, siden man ikke kan ha metall på seg når man tar det [8|] (Se min MR-tråd). Bare slo meg nå!
Nesten så jeg fikk lyst til å finne ut adressen din, og sende deg et brio-tog, bare på ert [8D]
Løsna?? Tanna altså? Eller mener du festet til reguleringa? Det husker jeg skjedde noen ganger med meg å. Er det tanna, da ville jeg i allefall tatt en tlf...
Hehehe du er jo lærer, så da får jeg ekstra skjerpingstendenser[:D]
Ja det med MR har jeg også tenkt på faktisk..litt småkjipt da om jeg skulle få behov for det. Hmm må google etterpå[8D]
Briotog ja - ja det hadde sikkert lillegutt blitt glad for høhøhø, din fæling [:D]
Nei ikke festet som har løsnet, men tanna. Altså ikke sånn at den henger å dingler eller noe, men når jeg dytter tunga mot den, flytter den bittelitt på seg (på plass føles det ut, som inn i et "hakk"). Er øm i flere av tennen på den siden også, mens andre siden kjenner jeg ingenting ømt. Hmm burde sikkert tatt en tlf ja, just in case.
Hehe.. jeg er mester i skriveleifer på forum som det her, spes. når jeg skriver med mobil.
Huff, ja, jeg er kanskje litt fæl.. men føler jeg kan være det siden jeg har hatt reggis selv... da må jeg selvsagt la det gå ut over andre som har det nå [8D] Tuuuttuuut [8D]
Ta en tlf og hør du, høes ikke helt normalt ut...
Satser på du ikke er like kløne som meg og trenger å finne ut den problemstillinga...