Hirly!

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: Froskegele

Whaaat, er du og 32 - med i oldisklubben da jo??! [:D]

Hehe ja jeg er med i Oldisklubben - BV veteranene[:D]

Hadde jeg aldri trodd!! Velkommen i klubben

Jeg leser til stadighet at "Regjeringen er på plass".. [8|][8D]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Alt kler den smukke.. du kledde til og med reggis, du.[:)]

Søta![:D] Det var vel å trekke den liiiitt langt hehe.

Jeg skrev jo bare det du ba meg om på PM..?[8|]

haha, neida[:D] men jo, det er slett ingenting du trenger å gå og prøve å skjule.[:)]

Hyyyyysj![>:][:D]

Hehe nei jeg skal ikke prøve å skjule den, det ser iallfall bare teit ut. Men det jeg kommer til å være en geschmule selvbevisst på, er matrester og slikt lekkert...[:-]

ORIGINAL: *naftaline*

Så pen du er! [:D]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Oh my, du var pen[:D]

La nesten ikke merke til reguleringen jeg, men bleka du tennene hos tannlegen og eller har du så hvite?

Sign!

Får jeg spørre hvorfor du må ha regulering? Syns tennene dine så fine ut[:)]

Jeg vet ikke om jeg skal bli fornærma eller smigret nå[8D]

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg leser til stadighet at "Regjeringen er på plass".. [8|][8D]

Hahahaha!

Du skal i allefall vite at du er en heit 32-åring [:D]

ORIGINAL: Julia09

La nesten ikke merke til reguleringen jeg, men bleka du tennene hos tannlegen og eller har du så hvite?

Sign!

Jeg må ha regulering fordi jeg har fått dypt bitt (overbitt som ikke er langt ut, men rett og slett dypt, slik at tennene i overkjeven nesten dekker tennene underkjeven når jeg biter igjen). Har mye kjevespenninger, hodepine og stram nakke pga dette.

Jeg vet ikke om jeg skal bli fornærma eller smigret nå[8D]

Jeg trodde du var sånn 27-28, trodde jeg hadde leste det et eller annet sted [:D]

ORIGINAL: Bøddi Hålli

Du skal i allefall vite at du er en heit 32-åring [:D]

Hihi takker for det, skulle ønske jeg også følte det slik[:D]

Sign!

Jeg må ha regulering fordi jeg har fått dypt bitt (overbitt som ikke er langt ut, men rett og slett dypt, slik at tennene i overkjeven nesten dekker tennene underkjeven når jeg biter igjen). Har mye kjevespenninger, hodepine og stram nakke pga dette.

Ja okei! Håper dette funker[:)] Syns du er tøff jeg

Jeg trodde du var sånn 27-28, trodde jeg hadde leste det et eller annet sted [:D]

Ja, jeg kan nok ha skrevet det i et innlegg her inne - i 2006[8D] Hihihi[:D]

Tusen takk! Det håper jeg også, for dette er svindyrt og vondt[&:] Men forhåpentligvis verdt det ja.[:)]
Føler meg alltid like lur når jeg er hos reguleringstannlegen når det er masse fjortiser der hehe.

Tusen takk! Det håper jeg også, for dette er svindyrt og vondt[&:] Men forhåpentligvis verdt det ja.[:)]
Føler meg alltid like lur når jeg er hos reguleringstannlegen når det er masse fjortiser der hehe.

Usj, takk, jeg vet! Hadde regulering i mange år, men dette var da i mine fjortissår! føles faktisk ikke bedre da heller[8D]
Hadde kryssbit, og måtte ha flere typer strenger[X(]
Men det er verdt det når man er ferdig[:)][:)]
Lykke til!

Jeg er selsvagt en av de "spesielt interesserte"!!
Og du er jammen meg ikke snau, du kler jaggu togskinner også du! Skamme seg!Er det noe du ikke kler egentlig? På med grilldress så vi får se det også??

Går det bedre med spising og slikt?

(Jeg har ikke lest hele tråden enda, mulig du svarer på det i den...)

ORIGINAL: Molly80

Og du er jammen meg ikke snau, du kler jaggu togskinner også du! Skamme seg!Er det noe du ikke kler egentlig? På med grilldress så vi får se det også??

Argh, var det jeg trodde at spesielt skrives med èn l[X(]

Hahaha du er morsom du - ja jeg laaaangskjems, for jeg er sååå lekker i metall. Skikkelig metalchick jeg ass[8D][:D]
Jeg kler ikke blondt hår - når til og med mannen min sier det (som så vidt vet forskjell på fargene rosa og lille) og generelt ikke uttaler seg så mye om hva som er fint og ikke - så er det virkelig sant.[:D] En blant mange ting jeg ikke kler.

Spisingen går litt bedre, tennene har falt litt mer på plass, selv om de ikke møtes ordentlig enda. Men ene tanna har løsna litt faktisk, glemte å si det til tannlegen... Burde jeg, eller er det normalt?[&:]

Fikk jo ikke sett jo[&:]

Hahaha du er morsom du - ja jeg laaaangskjems, for jeg er sååå lekker i metall. Skikkelig metalchick jeg ass[8D][:D]
Jeg kler ikke blondt hår - når til og med mannen min sier det (som så vidt vet forskjell på fargene rosa og lille) og generelt ikke uttaler seg så mye om hva som er fint og ikke - så er det virkelig sant.[:D] En blant mange ting jeg ikke kler.

Spisingen går litt bedre, tennene har falt litt mer på plass, selv om de ikke møtes ordentlig enda. Men ene tanna har løsna litt faktisk, glemte å si det til tannlegen... Burde jeg, eller er det normalt?[&:]

Hehe.. så du tror jeg er ordliste? Men jeg tror det er bae en l ja, sjeldent to l`er før t. Fullt er vel et unntak... Sånn, det var norsklærer Molly, nå BV Molly:
Betyr det at du ikke kan ta MR da, siden man ikke kan ha metall på seg når man tar det [8|] (Se min MR-tråd). Bare slo meg nå!

Nesten så jeg fikk lyst til å finne ut adressen din, og sende deg et brio-tog, bare på ert [8D]

Løsna?? Tanna altså? Eller mener du festet til reguleringa? Det husker jeg skjedde noen ganger med meg å. Er det tanna, da ville jeg i allefall tatt en tlf...

Hehe.. så du tror jeg er ordliste? Men jeg tror det er bae en l ja, sjeldent to l`er før t. Fullt er vel et unntak... Sånn, det var norsklærer Molly, nå BV Molly:
Betyr det at du ikke kan ta MR da, siden man ikke kan ha metall på seg når man tar det [8|] (Se min MR-tråd). Bare slo meg nå!

Nesten så jeg fikk lyst til å finne ut adressen din, og sende deg et brio-tog, bare på ert [8D]

Løsna?? Tanna altså? Eller mener du festet til reguleringa? Det husker jeg skjedde noen ganger med meg å. Er det tanna, da ville jeg i allefall tatt en tlf...

Hehehe du er jo lærer, så da får jeg ekstra skjerpingstendenser[:D]

Ja det med MR har jeg også tenkt på faktisk..litt småkjipt da om jeg skulle få behov for det. Hmm må google etterpå[8D]
Briotog ja - ja det hadde sikkert lillegutt blitt glad for høhøhø, din fæling [:D]
Nei ikke festet som har løsnet, men tanna. Altså ikke sånn at den henger å dingler eller noe, men når jeg dytter tunga mot den, flytter den bittelitt på seg (på plass føles det ut, som inn i et "hakk"). Er øm i flere av tennen på den siden også, mens andre siden kjenner jeg ingenting ømt. Hmm burde sikkert tatt en tlf ja, just in case.

Back
Topp