Bruker552mar
Forumet er livet
ORIGINAL: MammaOkt
ORIGINAL: Froskegele
Whaaat, er du og 32 - med i oldisklubben da jo??! [:D]
Hehe ja jeg er med i Oldisklubben - BV veteranene[:D]
Hadde jeg aldri trodd!! Velkommen i klubben

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G
ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G
Alt kler den smukke.. du kledde til og med reggis, du.[:)]
Søta![:D] Det var vel å trekke den liiiitt langt hehe.
Jeg skrev jo bare det du ba meg om på PM..?[8|]
haha, neida[:D] men jo, det er slett ingenting du trenger å gå og prøve å skjule.[:)]
ORIGINAL: Julia09
ORIGINAL: ~Mummimamma~
Oh my, du var pen[:D]
La nesten ikke merke til reguleringen jeg, men bleka du tennene hos tannlegen og eller har du så hvite?
Sign!
Får jeg spørre hvorfor du må ha regulering? Syns tennene dine så fine ut[:)]
Jeg vet ikke om jeg skal bli fornærma eller smigret nå[8D]
ORIGINAL: ~Mummimamma~
Oh my, du var pen[:D]
La nesten ikke merke til reguleringen jeg, men bleka du tennene hos tannlegen og eller har du så hvite?
Sign!
Får jeg spørre hvorfor du må ha regulering? Syns tennene dine så fine ut[:)]
Jeg må ha regulering fordi jeg har fått dypt bitt (overbitt som ikke er langt ut, men rett og slett dypt, slik at tennene i overkjeven nesten dekker tennene underkjeven når jeg biter igjen). Har mye kjevespenninger, hodepine og stram nakke pga dette.

Jeg må ha regulering fordi jeg har fått dypt bitt (overbitt som ikke er langt ut, men rett og slett dypt, slik at tennene i overkjeven nesten dekker tennene underkjeven når jeg biter igjen). Har mye kjevespenninger, hodepine og stram nakke pga dette.

Ja okei! Håper dette funker[:)] Syns du er tøff jeg
ORIGINAL: Molly80
Jeg er selsvagt en av de "spesielt interesserte"!!
Og du er jammen meg ikke snau, du kler jaggu togskinner også du! Skamme seg!Er det noe du ikke kler egentlig? På med grilldress så vi får se det også??
Går det bedre med spising og slikt?
(Jeg har ikke lest hele tråden enda, mulig du svarer på det i den...)
Og du er jammen meg ikke snau, du kler jaggu togskinner også du! Skamme seg!Er det noe du ikke kler egentlig? På med grilldress så vi får se det også??
Argh, var det jeg trodde at spesielt skrives med èn l[X(]
Hahaha du er morsom du - ja jeg laaaangskjems, for jeg er sååå lekker i metall. Skikkelig metalchick jeg ass[8D][:D]
Jeg kler ikke blondt hår - når til og med mannen min sier det (som så vidt vet forskjell på fargene rosa og lille) og generelt ikke uttaler seg så mye om hva som er fint og ikke - så er det virkelig sant.[:D] En blant mange ting jeg ikke kler.
Spisingen går litt bedre, tennene har falt litt mer på plass, selv om de ikke møtes ordentlig enda. Men ene tanna har løsna litt faktisk, glemte å si det til tannlegen... Burde jeg, eller er det normalt?[&:]
Argh, var det jeg trodde at spesielt skrives med èn l[X(]
Hahaha du er morsom du - ja jeg laaaangskjems, for jeg er sååå lekker i metall. Skikkelig metalchick jeg ass[8D][:D]
Jeg kler ikke blondt hår - når til og med mannen min sier det (som så vidt vet forskjell på fargene rosa og lille) og generelt ikke uttaler seg så mye om hva som er fint og ikke - så er det virkelig sant.[:D] En blant mange ting jeg ikke kler.
Spisingen går litt bedre, tennene har falt litt mer på plass, selv om de ikke møtes ordentlig enda. Men ene tanna har løsna litt faktisk, glemte å si det til tannlegen... Burde jeg, eller er det normalt?[&:]
Hehe.. så du tror jeg er ordliste? Men jeg tror det er bae en l ja, sjeldent to l`er før t. Fullt er vel et unntak... Sånn, det var norsklærer Molly, nå BV Molly:
Betyr det at du ikke kan ta MR da, siden man ikke kan ha metall på seg når man tar det [8|] (Se min MR-tråd). Bare slo meg nå!
Nesten så jeg fikk lyst til å finne ut adressen din, og sende deg et brio-tog, bare på ert [8D]
Løsna?? Tanna altså? Eller mener du festet til reguleringa? Det husker jeg skjedde noen ganger med meg å. Er det tanna, da ville jeg i allefall tatt en tlf...