Hirly!

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Borte

å bittelitt missunelig på de hvite tenne dine[:D]
blir kjekt og være fjortis igjen da[:D]

ORIGINAL: Elisabeth og to små

Ikke mange som kan rocke en regulering som deg![:D][:)]

Tenkte det samme..! [:D]

HELT enig![:D]

Oh my, du var pen[:D]

La nesten ikke merke til reguleringen jeg, men bleka du tennene hos tannlegen og eller har du så hvite?

hot hot hot!![:D]

Alt kler den smukke.. du kledde til og med reggis, du.[:)]

For det første så du ikke mye ut som om du er 32! (Jeg er det selv, så jeg vet hva jeg snakker om...) For det andre så ikke reguleringen dust ut i det hele tatt! For det tredje er du veldig pen! Og for det fjerde ligner du veldig på Juliette Lewis på det bildet nederst til høyre (av de bildene med hele ansiktet ditt)! [:)]

Du var kjempefin![:)]

(og ver glad du.. Jeg har "pamelalepper" UTEN regulering jeg..[:-])

Takk for det - Rock on![8D][:D][:D]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Sign..

Whaaat, er du og 32 - med i oldisklubben da jo??! [:D]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

La nesten ikke merke til reguleringen jeg, men bleka du tennene hos tannlegen og eller har du så hvite?

Så hyggelig sagt, tusen takk[:D]
Prøvde butikkblekegreier for mange år (og røyk) siden uten at jeg følte det hjelp. Pusser tennene med Clinomyn for røykere - kanskje det er den som hjelper? Sluttet å røyke for nesten 3 år siden, DET hjalp iallfall.

Søta![:D] Det var vel å trekke den liiiitt langt hehe.

ORIGINAL: IdaK

For det første så du ikke mye ut som om du er 32! (Jeg er det selv, så jeg vet hva jeg snakker om...) For det andre så ikke reguleringen dust ut i det hele tatt! For det tredje er du veldig pen! Og for det fjerde ligner du veldig på Juliette Lewis på det bildet nederst til høyre (av de bildene med hele ansiktet ditt)! [:)]

Tror jeg må ha noe sånn foryngelsesfilter eller et eller annet på kameraet mitt hehe, for jeg ser eldre ut når jeg ser meg i speilet enn jeg gjør på bilder.

Tusen takk for komplimentet![:)] Ang Juliette lewis så har jeg faktisk hørt det èn gang før en gang jeg var på byen for x antall år siden - så nå lo jeg litt her hihi.[:D] Je gmå google henne og se (husker vagt hvordan hun ser ut i What`s eating Gilbert Grape).

ORIGINAL: MammaOkt

Søta![:D] Det var vel å trekke den liiiitt langt hehe.

Jeg skrev jo bare det du ba meg om på PM..?[8|]

haha, neida[:D] men jo, det er slett ingenting du trenger å gå og prøve å skjule.[:)]

ORIGINAL: Pluggensen

Du var kjempefin![:)]

(og ver glad du.. Jeg har "pamelalepper" UTEN regulering jeg..[:-])

Takk![:)]

Er mange kvinner (og menn) som ønsker seg Pamelalepper, og betaler tusener for å få det. Men til mitt ansikt, hadde det sett veldig feil ut. Er sikker på at dine er flotte![:)]

ORIGINAL: Froskegele

Whaaat, er du og 32 - med i oldisklubben da jo??! [:D]

Hehe ja jeg er med i Oldisklubben - BV veteranene[:D]

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Så hyggelig sagt, tusen takk[:D]
Prøvde butikkblekegreier for mange år (og røyk) siden uten at jeg følte det hjelp. Pusser tennene med Clinomyn for røykere - kanskje det er den som hjelper? Sluttet å røyke for nesten 3 år siden, DET hjalp iallfall.

Det skal prøves[:D]

Back
Topp