Hipp vs nan

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Dere som gir mme, hva gir dere? Og har der prøvd forskjellige?

Jeg har nettopp begynt å gi litt mme på tidlig morgen og kveld nå, da melkeproduksjonen min har gått ned.

Hun har fått Hipp i går og i dag, og det virker som hun får en del luft i magen av den. Noen som har erfart det samme, og hatt bedre erfaring med nan?
 
Vil anbefale deg å prøve hipp i noen uker før du bytter, da magen trenger litt tid på seg til å tilvenne seg mme :)
Her bruker vi mme fra apoteket til jenta mi, men til gutten min på 2år så brukte vi hipp da den er mildere for magen enn nan og nan var ikke så bra for han da han hadde refluks og gulpet ekstra mye av nan :)
 
Vil anbefale deg å prøve hipp i noen uker før du bytter, da magen trenger litt tid på seg til å tilvenne seg mme :)
Her bruker vi mme fra apoteket til jenta mi, men til gutten min på 2år så brukte vi hipp da den er mildere for magen enn nan og nan var ikke så bra for han da han hadde refluks og gulpet ekstra mye av nan :)

Har kjøpt en del her, så er vel greit å teste det litt lengre ja:)
Har jo ikke gitt henne mme tidligere, så er kanskje ikke rart om hun reagerer litt
 
vi har gitt mme hele veien fullt og begynte med nan. vi byttet til hipp etter tre uker pga luft og den gangen mye gulping. bruker hipp enda :)
 
Har kjøpt en del her, så er vel greit å teste det litt lengre ja:)
Har jo ikke gitt henne mme tidligere, så er kanskje ikke rart om hun reagerer litt
Hvis hun ikke har fått mme før så er det nok derfor hun reagerer litt ja, for mme er litt hardere for magen enn mm så det er en tilvennings sak for magen :)
Så ville prøvd hipp i noen uker før du velger å bytte mme :)
 
vi har gitt mme hele veien fullt og begynte med nan. vi byttet til hipp etter tre uker pga luft og den gangen mye gulping. bruker hipp enda :)
Samme her. Og det blir mye magevondt uansett når de begynner med mme. Men NAN var ikke noen suksess her, ei heller NAN fra apoteket. Hipp har fungert fint. Viktig å rape ellers blir det dobbelt så vondt.
 
Anbefaler uansett alltid å prøve alt annet enn Nestlé-produkter først...
Vel, nå er det hipp eller nan jeg får i butikken her og om det ikke fungerer med hipp så har jeg ingen problemer med å prøve nan.

Var ikke det jeg lurte på ;)
 
Hvis hun ikke har fått mme før så er det nok derfor hun reagerer litt ja, for mme er litt hardere for magen enn mm så det er en tilvennings sak for magen :)
Så ville prøvd hipp i noen uker før du velger å bytte mme :)

Gjør nok det:)

Har kjøpt både pulver og ferdigblandet, fant ut at det er mye enklere med ferdig midt på natta :)
Smakte på dem da, og de smaker jo vidt forskjellig??? Den ferdige smaker mye bedre enn pulver syns jeg, men frøkna drikker begge :)
 
Gjør nok det:)

Har kjøpt både pulver og ferdigblandet, fant ut at det er mye enklere med ferdig midt på natta :)
Smakte på dem da, og de smaker jo vidt forskjellig??? Den ferdige smaker mye bedre enn pulver syns jeg, men frøkna drikker begge :)
Ja ferdig blandet er kjempe lettvindt :) skal vel egentlig ikke smake forskjellig men er ikke godt å si :) så lenge hun drikker det så er jo det bra :)
 
Gjør nok det:)

Har kjøpt både pulver og ferdigblandet, fant ut at det er mye enklere med ferdig midt på natta :)
Smakte på dem da, og de smaker jo vidt forskjellig??? Den ferdige smaker mye bedre enn pulver syns jeg, men frøkna drikker begge :)
Om natta har jeg målt opp kaldt vann i flaska, og varmt vann på termos. Har også pulveret ferdig oppmålt i sånne doseringsbokser (geniale). Dette har jeg stående utfor rommet, så jeg slipper gå ned på kjøkkenet. Det er jo ganske dyrt med ferdigblandet, pluss man må vel varme det? Når du får teken på å blande pulver er det kjempeenkelt natt som dag :)
 
Om natta har jeg målt opp kaldt vann i flaska, og varmt vann på termos. Har også pulveret ferdig oppmålt i sånne doseringsbokser (geniale). Dette har jeg stående utfor rommet, så jeg slipper gå ned på kjøkkenet. Det er jo ganske dyrt med ferdigblandet, pluss man må vel varme det? Når du får teken på å blande pulver er det kjempeenkelt natt som dag :)

Må uansett gjennom kjøkkenet så 30 sek i micro er ikke noe jobb. Nå er det sjelde hun våkner på natta egentlig, så de få gangene det skjer syns jeg det er helt greit. 10 kr boksen funker når det ikke er mer enn maks en i døgnet innimellom
Bruker pulver ellers:)
 
Her har det kun blitt brukt hipp utenom 2 ganger og da var det skriking og vondter hele dagen :( brukte kun hipp til han eldste også pga samme problem :)
 
Vel, nå er det hipp eller nan jeg får i butikken her og om det ikke fungerer med hipp så har jeg ingen problemer med å prøve nan.

Var ikke det jeg lurte på ;)

Hvis du leser posten min, så står det bare at jeg anbefaler alle å prøve andre produkter først.
Og den var til informasjon for alle som leser denne tråden. :)
 
Hvis du leser posten min, så står det bare at jeg anbefaler alle å prøve andre produkter først.
Og den var til informasjon for alle som leser denne tråden. :)

Men da kan det også være greit å informere om hvorfor;)
Syntes innlegget var veldig lite informativt bare. Var ikke meningen å virke krass tilbake ;)

Og alt annet er jo ganske mye, men jeg leter meg ikke frem på apotek osv for å finne alt annet enn nan når det kun skal gis litt nå og da.
 
Hun har våknet 3 kvelder på rad nå med vondt i magen :(

Hun fikk forresten nan en natt her før jeg fikk kjøpt noe mer, og da merket vi ikke noe...
 
Om natta har jeg målt opp kaldt vann i flaska, og varmt vann på termos. Har også pulveret ferdig oppmålt i sånne doseringsbokser (geniale). Dette har jeg stående utfor rommet, så jeg slipper gå ned på kjøkkenet. Det er jo ganske dyrt med ferdigblandet, pluss man må vel varme det? Når du får teken på å blande pulver er det kjempeenkelt natt som dag :)

Samme gjør jeg :) bare at jeg har det stående på nattbordet
 
Vi har gitt nan fra starten av :) vi prøvde Hipp en liten periode, men hun kastet opp så mye da så vi bytta tilbake igjen :)
 
Fått kun nan her
 
Back
Topp