Jeg har alltid brukt hipp mme (2mnd) og nå er det noe alvorligt gale med melken. jeg blir så stressa[&o] hun er jo så sulten og jeg må drive å kjøre frem og tilbake for å bytte!. jeg kjøpte 2 pk. begge bare klumpet seg opp og henger seg i sidene på flasken, går jo ikke an å gi den til jenten min for da får hun jo ingen mat i seg. jeg gjør akkuratt det samme som jeg alltid har gjort! jeg fikk peng tilbake og kjøpte nye på en annen butikk (ved siden av) samme skjedde da. ååårrh blir så sint jeg altså. Jeg har syntes hipp har vert helt topp helt til nå, har mest lyst å bare bytte merke![:@] Noen som har opplevd det samme?
Hva syntes dere jeg skal gjøre. skal jeg bare fortsette å kjøpe hipp og håpe de ikke er like dorlige? eller bytte merket og eventuelt hvilke? Nan fikk hun vondt i magen av, men er jo 2 mnd siden hun prøve den da!! Noen tips? Sorry for en litt negativ tråd her, men jeg blir bare litt frustrert vist dere skjønner![:(]
Hva syntes dere jeg skal gjøre. skal jeg bare fortsette å kjøpe hipp og håpe de ikke er like dorlige? eller bytte merket og eventuelt hvilke? Nan fikk hun vondt i magen av, men er jo 2 mnd siden hun prøve den da!! Noen tips? Sorry for en litt negativ tråd her, men jeg blir bare litt frustrert vist dere skjønner![:(]