HIPP, Hva er galt???

Caisamor

Forelsket i forumet
Jeg har alltid brukt hipp mme (2mnd)  og nå er det noe alvorligt gale med melken. jeg blir så stressa[&o] hun er jo så sulten og jeg må drive å kjøre frem og tilbake for å bytte!. jeg kjøpte 2 pk. begge bare klumpet seg opp og henger seg i sidene på flasken, går jo ikke an å gi den til jenten min for da får hun jo ingen mat i seg. jeg gjør akkuratt det samme som jeg alltid har gjort!  jeg fikk peng tilbake og kjøpte nye på en annen butikk (ved siden av) samme skjedde da. ååårrh blir så sint jeg altså. Jeg har syntes hipp har vert helt topp helt til nå, har mest lyst å bare bytte merke![:@] Noen som har opplevd det samme?
Hva syntes dere jeg skal gjøre. skal jeg bare fortsette å kjøpe hipp og håpe de ikke er like dorlige? eller bytte merket og eventuelt hvilke? Nan fikk hun vondt i magen av, men er jo 2 mnd siden hun prøve den da!! Noen tips? Sorry for en litt negativ tråd her, men jeg blir bare litt frustrert vist dere skjønner![:(]

Åssen tilbreder du melka?

Jeg bruker HIPP og har aldri merket noe slikt[:-]

Hm. jeg blander tilsammen 170 ml melk. De mener vel kanskje at om det er større mengde enn det som står på pakken? vet ikke jeg. Jeg varmer opp vannet til ca 40 grader tømmer i pulveret og rister (som jeg alltid har gjort). 

Prøv å IKKE rist, men bruk skje og rør det rundt.. [;)]

æ har også opplevd det der! fra 2 pakninga med hipp :s at melka klumpa sæ osv..:s rart!!

ORIGINAL: mamianette

æ har også opplevd det der! fra 2 pakninga med hipp :s at melka klumpa sæ osv..:s rart!!

Ja, dette er merkeligt. nå har jeg prøvd alt. jaja! Vist det skal være sånn at jeg kan risikere å få en slik pakning nå å da vil jeg bytte merke altså! Takk for svar jenter[:)]

ORIGINAL: mamma84*

jeg har brukt HIPP og jeg har ikke merka noe!!! Blander opp 150ml med kokt vann og har oppi 4 strøkne pulverskjeer! og jeg rister flaska, ikke no prob!

hmmm...

Dette gjør jeg også. har aldrig vært noe problem før nå.det må være noen pakker som det har skjedd ett  eller annet med tenker jeg! grådig irriterende!

Her blander jeg vann og pulver i en bolle og rører alt ut før jeg tar det i flaskene så har aldri opplevd klumper. Vi bruker forresten collett sin for småen reagerte på nan sin

dette opplevde jeg også, men fant ut at den skal blandes i ca 60 graders vann... da klumpet den seg ikke mer her ihvertfal...[8|][:)]

samme skjedde til meg også, melka bare klumpet seg. har også bytta flere ganger.
noe må være galt med den. så har slutta og brukt den. bytta tilbake til collet.

ORIGINAL: KaisaSofie

Hm. jeg blander tilsammen 170 ml melk. De mener vel kanskje at om det er større mengde enn det som står på pakken? vet ikke jeg. Jeg varmer opp vannet til ca 40 grader tømmer i pulveret og rister (som jeg alltid har gjort). 

Varmer opp vannet? Regner med det er kokt? [:)]
Jeg bruker Hipp, har ikke hatt problemer. Kjøler ned vannet til 60-70 grader og blander det.

ORIGINAL: siljegulli

ORIGINAL: KaisaSofie

Varmer opp vannet? Regner med det er kokt? [:)]
Jeg bruker Hipp, har ikke hatt problemer. Kjøler ned vannet til 60-70 grader og blander det.

Hehe ja seff, jeg koker vannet, men jeg setter vannet i kjøleskapet så varmer jeg det opp igjen [:)] men tror nok jeg må varme det litt mer enn jeg pleier, for jeg må ofte varme melken en gang til etter jeg jeg har blandet i pulveret. kanskje den rett og slett er for kald. selv om den er ca 50 grader.

Det har skjedd her også noen ganger, men det har som regel vist seg å være fordi vannet jeg har blandet pulveret ut i ikke har vært varmt nok[:)]

Back
Topp