Hipp hurra!

En tråd i 'Juli 2021' startet av Heffan, 16 Mai 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Heffan Glad i forumet Aprilbarna`15 Juligull2021

Ønsker å ønske dere alle en fin nasjonaldag i morgen uansett hvordan dere skal feire den:happy: Så får vi håpe dette er siste året med en slik dag preget av restriksjoner:dead:

Selv har vi litt planer for dagen, faktisk så mye at jeg føler på noe tilnærmet normalt, minus tog og store mengder mennesker og kakebuffé i byens kafeer...

Har igår og idag sett over alle bunadene til jentene, og kom til å tenke på at neste år må jeg ordne en bunad og skaut til bittelillesøster, det er veldig fint å tenke på! :dummy1::love017

• Hjertelig Hjertelig x 4
  2. Nomy Flørter med forumet Juligull2021

Åh,vi har null følelse om at det er 17mai i morgen. Barna er borte og vi skal ikke treffe noen :( Har 17 åringen på besøk da,men vi gjør ikke akuratt så mye sekkeløp med han.. Hehe. Men jentene kommer tilbake i morgen kveld.

Tenker på neste 17 mai jeg å. Har planer om å strikke en supersøt matrosdress til lillemann :Heartblue Og da er alle barna hjemme. Forhåpentligvis kan vi feire 17 mai på en ordentlig måte da.

Gratulerer med morgendagen alle sammen! :talk017

3. Ponyo Forelsket i forumet

Gratulerer så mye med dagen i morgen, til alle sammen her inne :Heartred Lenge leve friheten :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 2
  4. Heffan Glad i forumet Aprilbarna`15 Juligull2021

Kos dere med ungdommen, så får vi satse på at vi kan feire med brask og bram neste år:D

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Horus09 Glad i forumet Juligull2021

Gratulerer med dagen imorgen til alle dere fine!❤ Håper alle får en fin dag!❤

6. Reana Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Gratulerer med dagen til alle dere fine damer :D Håper dere får en fin dag sammen med de dere er glad i til tross for at det ikke er lagt opp til vanlig feiring i år heller :) Vi skal se på brannbilene som kjører biltog for der kommer Bjørnis; det blir nok populært for toåringen som elsker Bjørnis. Ellers blir det en rolig feiring med mann og barn.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  7. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Gratulerer med dagen! Her kommer skolekorpset og noen få klassetrinn fra den lokale barneskolen forbi midt på dagen en gang, så det må vi få med oss :happy: ellers er marengs til minipavlova laget i går, festdrakter for guttene funnet fram, og i går klarte jeg å grave fram en gammel sommerkjole fra skapet som tar seg sånn ok ut med mage :p håper å gi guttene litt 17. Mai-stemning :happy: de er bare 2 og 4 år, så de husker ikke hvordan det var da vi pleide dra ned til byen, se barne- og borgertog, og spise kaker på barneskolen/barnehagen etterpå.

Del denne siden