Hipp hurra!

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Ønsker å ønske dere alle en fin nasjonaldag i morgen uansett hvordan dere skal feire den:happy: Så får vi håpe dette er siste året med en slik dag preget av restriksjoner:dead:

Selv har vi litt planer for dagen, faktisk så mye at jeg føler på noe tilnærmet normalt, minus tog og store mengder mennesker og kakebuffé i byens kafeer...

Har igår og idag sett over alle bunadene til jentene, og kom til å tenke på at neste år må jeg ordne en bunad og skaut til bittelillesøster, det er veldig fint å tenke på! :dummy1::love017
 
Åh,vi har null følelse om at det er 17mai i morgen. Barna er borte og vi skal ikke treffe noen :( Har 17 åringen på besøk da,men vi gjør ikke akuratt så mye sekkeløp med han.. Hehe. Men jentene kommer tilbake i morgen kveld.

Tenker på neste 17 mai jeg å. Har planer om å strikke en supersøt matrosdress til lillemann :Heartblue Og da er alle barna hjemme. Forhåpentligvis kan vi feire 17 mai på en ordentlig måte da.

Gratulerer med morgendagen alle sammen! :talk017
 
Gratulerer så mye med dagen i morgen, til alle sammen her inne :Heartred Lenge leve friheten :Heartred
 
Åh,vi har null følelse om at det er 17mai i morgen. Barna er borte og vi skal ikke treffe noen :( Har 17 åringen på besøk da,men vi gjør ikke akuratt så mye sekkeløp med han.. Hehe. Men jentene kommer tilbake i morgen kveld.

Tenker på neste 17 mai jeg å. Har planer om å strikke en supersøt matrosdress til lillemann :Heartblue Og da er alle barna hjemme. Forhåpentligvis kan vi feire 17 mai på en ordentlig måte da.

Gratulerer med morgendagen alle sammen! :talk017


Kos dere med ungdommen, så får vi satse på at vi kan feire med brask og bram neste år:D
 
Gratulerer med dagen imorgen til alle dere fine!❤ Håper alle får en fin dag!❤
 
Gratulerer med dagen til alle dere fine damer :D Håper dere får en fin dag sammen med de dere er glad i til tross for at det ikke er lagt opp til vanlig feiring i år heller :) Vi skal se på brannbilene som kjører biltog for der kommer Bjørnis; det blir nok populært for toåringen som elsker Bjørnis. Ellers blir det en rolig feiring med mann og barn.
 
Gratulerer med dagen! Her kommer skolekorpset og noen få klassetrinn fra den lokale barneskolen forbi midt på dagen en gang, så det må vi få med oss :happy: ellers er marengs til minipavlova laget i går, festdrakter for guttene funnet fram, og i går klarte jeg å grave fram en gammel sommerkjole fra skapet som tar seg sånn ok ut med mage :p håper å gi guttene litt 17. Mai-stemning :happy: de er bare 2 og 4 år, så de husker ikke hvordan det var da vi pleide dra ned til byen, se barne- og borgertog, og spise kaker på barneskolen/barnehagen etterpå.
 
Back
Topp