x1xMaritParit
Glad i forumet
som er 437 mnd og 9 dager i dag :):):)
What a day!!!
What a day!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Circe
Rabla for deg???
Kan noen stikke ett termometer i rævva hennes???
ORIGINAL: RedElf
Disse trådene må jo være den ultimate oppskrift på å bli kvitt en mann...... [:D]
ORIGINAL: MaritParit
Rabla for deg???
Kan noen stikke ett termometer i rævva hennes???
HALLLOO?? Det er jo ALT for å lage en tråd til ham da?
NOE måtte jeg jo finne på.... (Har søkt på både kalender og kalkulator på nettet, jeg...)
Gi meg nå for Guds skyld heller litt KRED for å ta meg bryet da....
[:'(]
hahahaha...
Du skal få kred for å gitt meg en god latter![:D]
ORIGINAL: Kathrin
Noen ganger lurer jeg på om mange av BVdamene har laget barna sine alene,for en skulle i allefall tro at mange av dem aldri hadde sett enn mann før.
ORIGINAL: viblirsnart6
Noen ganger lurer jeg på om mange av BVdamene har laget barna sine alene,for en skulle i allefall tro at mange av dem aldri hadde sett enn mann før.
hehe bra skrevet!![;)]
Så ville han ikke svare på gratulasjonstråden din en gang.. Hahahaha..
Jaja...
Ja, jeg fant en brukt dildo på gaten, som jeg tok... Den må tydeligvis inneholdt rester....

ORIGINAL: Tvilling74
Ja, jeg fant en brukt dildo på gaten, som jeg tok... Den må tydeligvis inneholdt rester....
Hahaha.. Jævla bra..
Nå tisset jeg nesten på meg her jeg sitter
ORIGINAL: Tvilling74
Hahaha.. Jævla bra..
Nå tisset jeg nesten på meg her jeg sitter
hhi, this is my night (iallfall i følge meg selv- og det er jo alt som betyr noe)
Synes jeg er så vittig selv, så jeg har tatt på adultpampers for anlednngen :)
ORIGINAL: 3 starshehe så sant så sant
Takk gud for gærne damer[8D][8D].