Hipp Hurra for BREEG

ORIGINAL: Circe

Rabla for deg???
Kan noen stikke ett termometer i rævva hennes???

HALLLOO?? Det er jo ALT for å lage en tråd til ham da?
NOE måtte jeg jo finne på.... (Har søkt på både kalender og kalkulator på nettet, jeg...)
Gi meg nå for Guds skyld heller litt KRED for å ta meg bryet da....
[:'(]

ORIGINAL: RedElf

Disse trådene må jo være den ultimate oppskrift på å bli kvitt en mann...... [:D]

Hehe, samt å beskrive NØYAKTIG tidspunkt for når jeg la merke til ham her inne, hva han skrev- og hvor mange innlegg vi har utvekslet...

ORIGINAL: MaritParit

Rabla for deg???
Kan noen stikke ett termometer i rævva hennes???

HALLLOO?? Det er jo ALT for å lage en tråd til ham da?
NOE måtte jeg jo finne på.... (Har søkt på både kalender og kalkulator på nettet, jeg...)
Gi meg nå for Guds skyld heller litt KRED for å ta meg bryet da....
[:'(]

hahahaha...
Du skal få kred for å gitt meg en god latter![:D]

Hipp hipp hurraaaayyy
Ja, skap heller litt glede enn den derre ekle frekke tonen her.
We like Breeg, and that`s how it`s gonna sound like...

Noen ganger lurer jeg på om mange av BVdamene har laget barna sine alene,for en skulle i allefall tro at mange av dem aldri hadde sett enn mann før.

ORIGINAL: Kathrin

Noen ganger lurer jeg på om mange av BVdamene har laget barna sine alene,for en skulle i allefall tro at mange av dem aldri hadde sett enn mann før.

Ja, jeg fant en brukt dildo på gaten, som jeg tok... Den må tydeligvis inneholdt rester....

ORIGINAL: viblirsnart6

hehe bra skrevet!![;)]

Jeg har en samboer jeg kan le og tøyse med, og som jeg har tøyet strikken til mange ganger før, så da lærer man seg hva som er intr og ikke. Det er jo de "dislikes`ene" som er gøye å teste her inne da....

Så ville han ikke svare på gratulasjonstråden din en gang.. Hahahaha..
Jaja...

Respons har aldri vært noe viktig for meg ([8D]), holder meg mest på rolige tråder hvor poenget og sakligheten bevares.
Men, så lenge han leser det så er det greit for meg :):)

Ja, jeg fant en brukt dildo på gaten, som jeg tok... Den må tydeligvis inneholdt rester....

Hahaha.. Jævla bra..
Nå tisset jeg nesten på meg her jeg sitter

ORIGINAL: Tvilling74

Hahaha.. Jævla bra..

hhi, this is my night (iallfall i følge meg selv- og det er jo alt som betyr noe)
Synes jeg er så vittig selv, så jeg har tatt på adultpampers for anlednngen :)

ORIGINAL: Tvilling74

Hahaha.. Jævla bra..

hhi, this is my night (iallfall i følge meg selv- og det er jo alt som betyr noe)
Synes jeg er så vittig selv, så jeg har tatt på adultpampers for anlednngen :)

Hehe.. Du er ikke sann [:D]

ORIGINAL: 3 stars

Takk gud for gærne damer[8D][8D].
hehe så sant så sant

Back
Topp