Dunn
Forumet er livet
Når vi kjøpte leilighet i fjor høst var vi på jakt etter spisestue da vi endelig hadde plass til det [:)] Vi lette lenge, Living, Skeidar, Møbelringen, IKEA, Hilmers hus osv., vi endte til slutt på noen stoler fra lining og bord fra Hilmers hus. Dette bordet er heltre eik, og virket kjempe solid. Design butikk som hilmers er trodde vi at dette skulle gå som smurt!
Vi fikk stolene 2 uker FØR leveringstiden, og enda var det 4 uker til vi skulle få bordet, så vi ringte å spurte om sjansene for at det kom litt før. Det kunne de ikke svare på (noe som er greit da) de 4 ukene gikk, og vi hadde ventet i 8 uker som var leveringstiden. Enda visste de ikke hvor bordet vårt var. Vi purret, og purret og de sa at de skulle ringe oss opp igjen noe de ALDRI gjorde. Hver gang vi ringte så sa de at dette skulle de sjekke opp, og at det er for dårlig bla, bla, bla.. men de gjorde aldri noe! Uke 12 ringte sambo og kjeftet de huden full. 12 uker er IKKE 8 uker, og vi krevde gratis hjemkjøring. Dette fikk vi da. Den 13 uken fikk vi endelig bordet vårt. Da klarte de å levere det til den gamle adressen! (Men de kom heldigvis til den nye da, vi forklarte budfirma det.) Så skulle vi sette dette sammen, er jo bare skru beina på, et bein gikk på, to bein gikk på, tredje beine gikk greit.. men det fjerde var ødelagt!!!! [:@][:@][:@] Trodde jeg skulle klikke! For jeg var ikke sur nok fra før liksom.. vi tok beinet med oss ned i butikken. Da sier vi "at dette beinet er ødelagt, vi skal ha nytt", idet dama bak disken svarer: "da er dere nok fem minutter for sein" for sjefen hadde nettopp gått. Vi satte oss på bakbeina og forlangte at hu ringte sjefen da, noe hu til slutt gjorde og de hadde tilfeldigvis et beinliggende. (Vi hadde krevd utstillingen hvis ikke).
Tiden gikk, og så ville jeg ha ekstra bordplate til bordet. Jeg letter verden rundt på nettet, og ringte forskjellige leverandører (de som som sto hadde laget det på pakken), men de solgte kun via firmaer som hilmers hus.
Jeg beit i det sure eple, og håpet at dette var en en gangs forseelse fra deres side! Så jeg bestilte platen derfra..
Nå har det gått 15!!!!! Uker, og de aner ikke hvor det er! Jeg purrer, og purrer.. og venter på telefoner. Er en der nede som hjalp meg veldig, men han tror jeg har sluttet. Han sto ihvertfall på sine ord og ringte tilbake, tom. når han IKKE hadde det svaret jeg ville ha. Når hu ringer (hvis hu ringer og hvis ikke så ringer jeg), så har jeg lyst å kreve å få halv pris! (Heve kjøpet hadde vært det beste, men jeg har så lyst på denne platen!!!) [:@][:@]
Måtte bare får det litt ut!!! Takk for du gadd å lese.
Ps. Så dere ser, det lønner seg ikke alltid å velge dyrt!!!!
[hr]
De ringte igår, den er kommet og jeg kan hente den! Det er F*** på tide..
Men, hva synes dere er bra kompenasjon??
Vi fikk stolene 2 uker FØR leveringstiden, og enda var det 4 uker til vi skulle få bordet, så vi ringte å spurte om sjansene for at det kom litt før. Det kunne de ikke svare på (noe som er greit da) de 4 ukene gikk, og vi hadde ventet i 8 uker som var leveringstiden. Enda visste de ikke hvor bordet vårt var. Vi purret, og purret og de sa at de skulle ringe oss opp igjen noe de ALDRI gjorde. Hver gang vi ringte så sa de at dette skulle de sjekke opp, og at det er for dårlig bla, bla, bla.. men de gjorde aldri noe! Uke 12 ringte sambo og kjeftet de huden full. 12 uker er IKKE 8 uker, og vi krevde gratis hjemkjøring. Dette fikk vi da. Den 13 uken fikk vi endelig bordet vårt. Da klarte de å levere det til den gamle adressen! (Men de kom heldigvis til den nye da, vi forklarte budfirma det.) Så skulle vi sette dette sammen, er jo bare skru beina på, et bein gikk på, to bein gikk på, tredje beine gikk greit.. men det fjerde var ødelagt!!!! [:@][:@][:@] Trodde jeg skulle klikke! For jeg var ikke sur nok fra før liksom.. vi tok beinet med oss ned i butikken. Da sier vi "at dette beinet er ødelagt, vi skal ha nytt", idet dama bak disken svarer: "da er dere nok fem minutter for sein" for sjefen hadde nettopp gått. Vi satte oss på bakbeina og forlangte at hu ringte sjefen da, noe hu til slutt gjorde og de hadde tilfeldigvis et beinliggende. (Vi hadde krevd utstillingen hvis ikke).
Tiden gikk, og så ville jeg ha ekstra bordplate til bordet. Jeg letter verden rundt på nettet, og ringte forskjellige leverandører (de som som sto hadde laget det på pakken), men de solgte kun via firmaer som hilmers hus.
Jeg beit i det sure eple, og håpet at dette var en en gangs forseelse fra deres side! Så jeg bestilte platen derfra..
Nå har det gått 15!!!!! Uker, og de aner ikke hvor det er! Jeg purrer, og purrer.. og venter på telefoner. Er en der nede som hjalp meg veldig, men han tror jeg har sluttet. Han sto ihvertfall på sine ord og ringte tilbake, tom. når han IKKE hadde det svaret jeg ville ha. Når hu ringer (hvis hu ringer og hvis ikke så ringer jeg), så har jeg lyst å kreve å få halv pris! (Heve kjøpet hadde vært det beste, men jeg har så lyst på denne platen!!!) [:@][:@]
Måtte bare får det litt ut!!! Takk for du gadd å lese.
Ps. Så dere ser, det lønner seg ikke alltid å velge dyrt!!!!
[hr]
De ringte igår, den er kommet og jeg kan hente den! Det er F*** på tide..
Men, hva synes dere er bra kompenasjon??