Hikking

Ingeniørmamma

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Juliknøttene 2022
Flere som har begynt å kjenne hikking fra babyen? Jeg kjente det for første gang i dag, 29+0. Husker det var mye hikking forrige graviditet også, men usikker på når det begynte. For meg kjennes det som en helt rytmisk rykning som varer noen minutter, det morsomme var at storebror fortsatte med akkurat samme hikkerytmen etter fødsel. Så det var ingen tvil om hva det var jeg hadde kjent!

Jeg har kjent det et par ganger. Første gang for en uke eller to siden tror jeg. Er 29+4 idag.
Storebror hikket også mye i magen husker jeg :happy:

Jeg er førstegangs, og føler lille i magen hykker en del. Enkelte dager er det gjerne to ganger ila dagen. Det er også ganske hurtig hikking, men det varer som regel bare noen minutter.

Snakket faktisk med mannen min her forleden ang dette, for jeg har ikke merket noe hikking. I mine 2 andre graviditeter så kjente jeg masse hikking. Er vel kanskje det at hun liker slik til at jeg ikke merker at hun hikker :wacky:

Jeg tror det! Førstegangs her, men kommer av og til små dunk med noen sekunders mellomrom, så tror det er det :D

Har kjent det et par uker, er 27+4 i dag :) Kjenner det alltid helt nederst i magen da :p

Flere som har begynt å kjenne hikking fra babyen? Jeg kjente det for første gang i dag, 29+0. Husker det var mye hikking forrige graviditet også, men usikker på når det begynte. For meg kjennes det som en helt rytmisk rykning som varer noen minutter, det morsomme var at storebror fortsatte med akkurat samme hikkerytmen etter fødsel. Så det var ingen tvil om hva det var jeg hadde kjent!

Jeg er sikker på at jeg kjente de første hikkene denne uken(30 uker i dag), men vært usikker på om jeg har kjent det tidligere, og husker heller ikke når jeg kjente det med de to andre :p

Samme her, men legen sa hun ligger i hodeleie akkurat nå :)
Er det jeg også har tenkt! Skal til jordmor neste uke, blir spennende å se hva hun har å si om leie :) Ikke at det shsr noe å si så tidlig, men jeg føler allerede at minien stort sett ligger med hodet ned og ryggen til min høyre side, og har gjort det en stund. Er liksom ingenting borte på venstresida :p

Er det sånn at babyen i magen hikker ganske fort?:rolleyes: Jeg kjenner liksom svake, rytmiske dunk innimellom, men jeg syns det går så fort!:bookworm: Er liksom et dunk hvert 2. sekund kanskje?! Jeg hikker ihvertfall ikke så fort, men kanskje noen gjør det?:hilarious: Varer i 1-3 min, kjenner det nesten daglig!

Er det sånn at babyen i magen hikker ganske fort?:rolleyes: Jeg kjenner liksom svake, rytmiske dunk innimellom, men jeg syns det går så fort!:bookworm: Er liksom et dunk hvert 2. sekund kanskje?! Jeg hikker ihvertfall ikke så fort, men kanskje noen gjør det?:hilarious: Varer i 1-3 min, kjenner det nesten daglig!

Det er hikke. Litt rart og litt koselig, hehe

Ja! Å det er faktisk noe av det mest plagsomme:hilarious: Heller spark og romstering! Det er noe med den konstante rytmen der nede som går meg til hode:hilarious:

Ja! Å det er faktisk noe av det mest plagsomme:hilarious: Heller spark og romstering! Det er noe med den konstante rytmen der nede som går meg til hode:hilarious:

Jeg blir også litt besatt av den, nettopp fordi den er så rytmisk og varer så lenge!!:hilarious::hilarious:

Jeg kan sovne om hun romsterer litt når jeg legger meg, men begynner hun å hikke har jeg ikke sjans! :hilarious:

Back
Topp