Hikking

Valmue

Flørter med forumet
Augustlykke 2015
Hvor mye hikker baby i magen hos dere? Her hikkes det 5-7 ganger dagen i hvert fall, synes det er litt vel mye. Husker at storesøster hikket mye hun og, men ikke så ekstremt..

Hikker et par ganger om dagen :) Vet ikke hva som er normalt jeg..

Kan ikke si at jeg har opplevd hikking i noen av mine 3 svangerskap, kanskje er jeg bare veldig uoppmerksom:)

2-3 ganger trur jeg nok... Jeg trudde først det var bevegelser, helt til jeg leste at det kjentes ut som leamus, og da skjønte jeg sammenhengen :)

Har bare merket det to ganger, på rundt 5-6 uker totalt. Enten er jeg uoppmerksom på det, ellers hikker hun bare ikke mye her inni :p

Takk for mange svar! Virker som lillebror i magen her hikker en del mer enn vanlig. Lurer på hvorfor, kanskje jeg skal spørre jordmor neste gang (ikke at det bekymrer meg, er bare nysgjerrig) :)

Hos meg er det helt umulig å ikke legge merke til når han hikker, det er små men tydelige og helt rytmiske dunk i hofte/blære/underliv :)

Her hikkes det 2-4 ganger pr dag, var stortsett samme med storebror:) De sier det er sunnhetstegn og at de trener lungene når de hikker:)

Tja mellom 4 og 8 ganger daglig. De to forrige mine har ikke hikka i nærheten av så mye som hun i magen nå :)

Vi får håpe for de små sin del at de ikke hikker like mye utenfor magen:happy:

Har ikke merket hikking mer enn to-tre ganger til inatt. Plutselig våkner jeg av hikkingen for det var så rytmiske bevegelser, og jeg fikk jaggu ikke sove igjen før flere timer senere :p

Mye hikking! 2.gang på en time akkurat nå. Og helt umulig å overse. Jeg blir sprø! ;-)

Back
Topp