Hikkhikkhikkhikk!

lillparven

Glad i forumet
Flere som kjenner at mageboeren hikker for tida? Her er det flere runder med hikke hver dag. For et par dager siden begynte lillesnuppa å hikke da vekkeralarmen min gikk på morgenen - stakkar, ser for meg hun skvatt av lyden! ;) Så jeg har endra til en mykere alarmlyd for hennes skyld. :) Får tro at all denne hikkinga ikke er tegn på noe galt, at hun bare trener opp div. pustemuskulatur... Er jo så slitsomt å hikke sjøl, så synes litt synd på lillevennen! :p

Jeg har ikke merket noe til hikking hos babyen enda men hikker en del selv spesielt på kvelden når jeg har lagt meg eller om morgenen når jeg er i ferd med å våkne

hikking er veldig bra :) Trener lungene sine :)

Har kjent en del hikking i det siste her også :) :D
Godt å høre at det er flere som opplever det, og at det er en bra ting! :D Snodig å kjenne... noen ganger er de små rykningene på siden eller oppe på magen, andre ganger kjennes det ut som de er laaangt nede i bekkenet, nesten i rumpa når jeg sitter... :p Da flytter hun nok mye på seg fortsatt, da! :)

Her og er det mye hikking! Gjerne flere ganger daglig. Hikker hun når jeg sitter kjenner jeg det veldig noen ganger veldig godt i hofteleddet og noen ganger kjenner jeg det langt nede i bekkenet/rumpa, veldig rar følelse!! Hehe :-P

Godt å høre at det er flere som opplever det, og at det er en bra ting! :D Snodig å kjenne... noen ganger er de små rykningene på siden eller oppe på magen, andre ganger kjennes det ut som de er laaangt nede i bekkenet, nesten i rumpa når jeg sitter... :p Da flytter hun nok mye på seg fortsatt, da! :)

hehehe... Hikkingen må være et av de morsomste under svangerskapene :P

Her er det masse hikking. Heldgvis sier de at babyen ikke får vondt eller har ubehag når de gjør det. Men hikking er bra da trener de opp lungene sine :)

Her har kommende tante fått kjent på hikkingen, hehe. Prøver å få gubben til å kjenne, uten hell til tross for at jeg kjenner dultene igjennom hånden hans. Hikkes mellom 3 og 8 ganger daglig :p

Bare jeg som ikke kjennner hikking? :p

Her har hun hikket 2 ganger som jeg har kjent det. Skjønte først ikke hva det var for det kjentes nesten ut som hun sparket forsiktig på samme plassen med noen sekunder mellomrom mange ganger etter hverandre. Eller så kjentes det nesten ut som en puls :p

Her har hun hikket 2 ganger som jeg har kjent det. Skjønte først ikke hva det var for det kjentes nesten ut som hun sparket forsiktig på samme plassen med noen sekunder mellomrom mange ganger etter hverandre. Eller så kjentes det nesten ut som en puls :p
Ja, skjønner hva du mener! Tok litt tid før jeg skjønte hva det var også. Nå hikkes det i skrivende stund her... :)

Back
Topp