Hikker babyene deres til mer eller mindre faste tider?

Jeg kjente det som trolig var hikking i natt- rytmiske dunk nederst i magen over en lengre tid. Lurte på hva det var, men har nå fått svaret! :)

Men fra hvilken av babyens kroppsdel kjennes hikkingen? Jeg kjente det som sagt nederst i magen, betyr det at hun ligger med hodet ned eller kommer dunkene fra magen til babyen, noen som vet? Er det fra hodet, har hun endelig snudd seg, ligget i seteleie en stund nå :)
Jeg fortalte jordmor her om dagen at jeg kjente mye hikking nede ved symfysen, hun sa at babyen lå med hode ned da ;)
 
Her hikker hun hver dag, men har ikke oppdaget noe bestemt mønster :) Veldig rart og fint..
 
Hikker både på morning, dagtid og kvelden. Syns nesten litt synd i han, så mye som han hikker :p
 
Hehe, det hikkes visst hver morgen her. Nå er vi igang:) Så koselig å ligge og kjenne på lilles bevegelser:)
 
Jeg fortalte jordmor her om dagen at jeg kjente mye hikking nede ved symfysen, hun sa at babyen lå med hode ned da ;)

Jeg tror fortsatt frøkna her ligger med hodet ned, men kjenner ikke nødvendigvis hikkingen sterkest nederst ved symfysen. Men det kan kanskje ha med styrke på hikking å gjøre også? Hvis jeg hikker lite så reagerer jo kroppen lite, mens når jeg har skkkkelig hikke så hopper jo hele kroppen min. Husker jeg merket det på hele magen med førstemann også, og han lå med hodet nede fra uke 25
 
Her har eg endelig forstått hva som er hikking *flaut* :sorry::p
Kan ikkje huske at storesøster holdt på med det, men det er lenge siden, og eg har gått helt frem til no uten å forstå at det er lillesøster som hikker når eg kjenner de rytmiske "hoppene" ned i magen:p Her hikker ho stortsett på alle døgnets tider :)
 
Her er det hikking til alle døgnets tider, men ikke lagt merke til om det er noe fast ved det :)
 
Begynt å bli en del hikking her også nå:)
Har vel vært før også, bare jeg som ikke har oppdaget det:p
Både i går ettermiddag og nå i formiddag :)
 
Er det flere som har filmet magen sin når lille i magen har hikket rundt tidene her? Har sett igjennom en del jeg har og siste jeg fikk filmet var av at han hikket en god stund. Koselig å se tilbake på tenker jeg
 
Er det flere som har filmet magen sin når lille i magen har hikket rundt tidene her? Har sett igjennom en del jeg har og siste jeg fikk filmet var av at han hikket en god stund. Koselig å se tilbake på tenker jeg
Jeg har prøvd å filme både hikke og når han trener karate inni der, men så fort jeg finner frem mobilen blir han helt stille... Det samme når samboeren skal kjenne på magen, det er bare jeg som får gleden av å se og kjenne alle bevegelsene, og han er ikke spesielt rolig av seg :p
 
Jeg har prøvd å filme både hikke og når han trener karate inni der, men så fort jeg finner frem mobilen blir han helt stille... Det samme når samboeren skal kjenne på magen, det er bare jeg som får gleden av å se og kjenne alle bevegelsene, og han er ikke spesielt rolig av seg :p
Ja, den kjenner jeg til. Skikkelig hoppemage med alle sparkene og hvor magen bulte ut når han snudde på seg, men med det samme jeg sa ifra til barnefar, så ble han helt rolig igjen :p han fikk se en skikkelig forestilling en gang da! Fant ut at når jeg begynte å snakke, så ble han rolig :p så jeg bare dyttet skikkelig hardt i barnefar istedet og pekte febrilsk på magen
 
Ja, den kjenner jeg til. Skikkelig hoppemage med alle sparkene og hvor magen bulte ut når han snudde på seg, men med det samme jeg sa ifra til barnefar, så ble han helt rolig igjen :p han fikk se en skikkelig forestilling en gang da! Fant ut at når jeg begynte å snakke, så ble han rolig :p så jeg bare dyttet skikkelig hardt i barnefar istedet og pekte febrilsk på magen
Ja, jeg har også lurt på om han her blir rolig når jeg begynner å snakke. Men hvis jeg hører på musikk og synger med så er det full baluba der inne, men det er kanskje en protest fordi jeg synger så stygt :p
 
Nå har det vært hikking hver morgen idet jeg/vi har våknet! Ellers hikker hun gjerne flere ganger utover dagen.
 
Nå hikker mini til alle døgnets tider her, syns litt synd på han, for det kan jo ikke være noe behagelig å hikke så mye...
 
Last edited:
Det er en del hikking, men jeg har ikke merket noe til at det er til faste tidspunkter :)
 
Her er det hikking hver kveld og også litt i løpet av dagen nå:)
 
Jeg har prøvd å filme både hikke og når han trener karate inni der, men så fort jeg finner frem mobilen blir han helt stille... Det samme når samboeren skal kjenne på magen, det er bare jeg som får gleden av å se og kjenne alle bevegelsene, og han er ikke spesielt rolig av seg :p

Jeg opplever akkurat det samme:p
Hver eneste gang jeg tar frem mobilen for å filme bevegelser stopper bebbis å røre på seg. Det er helt merkelig... Jeg kan sitte med kamera på i flere minutter, men da beveger h*n seg ikke i det hele tatt:rolleyes:.
 
Back
Topp