Hikker babyene deres til mer eller mindre faste tider?

Nektarin

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Lite liv på desember sa dere?? ;) :p
Nå er jeg i siget, hehe. ;)

Til poenget! Mini i magen her begynner alltid å hikke på kvelden og/eller når jeg skal legge meg. Pussig greie, for kommende storebror gjorde også det. :)
Flere kveldshikkere?
 
Ja, det har jeg å lagt merke til. Her er det kun hikking om kvelden etter kl 21 og frem til jeg legger meg... Blir ofte liggende å kjenne på det i seng. I grunn en veldig merkelig følelse når mini hikker, tror han ligger med hode ganske langt nede nå, for det er en merkelig følelse i området rundt symfysen når han hikker :p
 
Ja, det har jeg å lagt merke til. Her er det kun hikking om kvelden etter kl 21 og frem til jeg legger meg... Blir ofte liggende å kjenne på det i seng. I grunn en veldig merkelig følelse når mini hikker, tror han ligger med hode ganske langt nede nå, for det er en merkelig følelse i området rundt symfysen når han hikker :p
Min ligger også med hodet ned så det kjennes godt der ryggen ligger og i nærheten av symfysen (som er nokså øm) :)
 
Herlig med litt mer liv her inne ja ;)

Mini her hikker somregel på morgenen , når jeg har vært på do, legger meg tilbake i senga , og snur meg på ryggen for å kjenne etter livstegn . Begynner med hikking før dultinga starter :)
 
Snakker om sola så begynte hu å hikke nå :p
 
Hikker på ettermiddagen og om natten. Syns det er så ekkelt når det hikkes :p
 
Har enda ikke kjent noe hikking her. Spent på om det kommer snart her også..
 
Er ikke helt sikker.. Men etter jeg har lagt meg er det ofte en rytmisk dunking der inne, det er vel kanskje hikking?
 
La meg just i senga og da begynte mini å hikke. Merkelig følelse nede rundt symfysen, og iPaden som hviler på magen står å rister i takt :p
 
Har ikke tenkt over det, men mener jeg kjenner hikking titt og ofte nå altså. Trodde først det var hjerteslagene/pulsen min jeg. :p
 
Lite liv på desember sa dere?? ;) :p
Nå er jeg i siget, hehe. ;)

Til poenget! Mini i magen her begynner alltid å hikke på kvelden og/eller når jeg skal legge meg. Pussig greie, for kommende storebror gjorde også det. :)
Flere kveldshikkere?
Hihi, godt noen tar tak :p Her hikkes det både sent og tidlig, har ikke merket noe fast mønster :)
 
Jeg kjente det som trolig var hikking i natt- rytmiske dunk nederst i magen over en lengre tid. Lurte på hva det var, men har nå fått svaret! :)

Men fra hvilken av babyens kroppsdel kjennes hikkingen? Jeg kjente det som sagt nederst i magen, betyr det at hun ligger med hodet ned eller kommer dunkene fra magen til babyen, noen som vet? Er det fra hodet, har hun endelig snudd seg, ligget i seteleie en stund nå :)
 
Lillegutt her har hikket så å si hver dag i det siste, men ikke til noen faste tidspunkt egentlig.. Ikke som jeg har tenkt over i hvertfall :) hehe
Morsom følelse den der hikkinga!
 
Back
Topp