Hikke..

Håpefull93

Betatt av forumet
Jeg lurer på hvordan man kan kjenne at baby hikker, hvordan føles det liksom?!

Og hikker deres mye/ofte?

Man kjenner det som svake rykninger som er rytmiske i nærheten av der hodet er. Akkurat sånn det rykker når du selv hikker bare at du kjenner det f.eks nederst i magen og svakere.

Jeg har ikke kjent det enda (25+4) men kjente det mye sist, spesielt utover 3. trimester. Her vil jeg tro hun fortsatt har for god plass til at jeg kjenner det. Sist kjente jeg det med når hodet lå ned i bekkenet.

Måtte være hikking jeg kjente i går når jeg la meg. Rytmisk og det syntes utenpå magen også. Har kjent det tidligere, men ikke tenkt over at det var hikking før jeg leste om det et sted denne uka :)

Hmm, okei.. utifra det dere sier så tror jeg at jeg har kjent hikking. Da er det liksom sånne litt svake rykninger mange ganger på samme sted

Tror jeg har kjent hikking noen dager. Har trodd det er bevegelser eller svake spark, men etter å ha lest litt mer om det tror jeg kanskje det kan ha vært hikking.

Tror jeg har kjent hikking noen dager. Har trodd det er bevegelser eller svake spark, men etter å ha lest litt mer om det tror jeg kanskje det kan ha vært hikking.
Hehe, samme her. Har bare tenkt at det har vært svake spark, og spark som er lenger inn liksom. Men har lest en del om det nå og er veldig sikker på at det er hikke :p

Jeg kjente hikking første gang tydelig i dag. 26+0. Det er mye svakere og mer konsentrert åå en plass. Og ikke minst rytmisk :D

Hvor lenge pleier det å vare når dere kjennee det? Har bare kjent rundt 4 rytmiske bevegelser,så slutter det,men det er vel ikke hikking da?

Hvor lenge pleier det å vare når dere kjennee det? Har bare kjent rundt 4 rytmiske bevegelser,så slutter det,men det er vel ikke hikking da?

Jeg har kjent det i gjerne opptil 5 min. Hvis det er hikking, så kommer selve hikkene hyppig etter hverandre, litt som en puls nesten.

Har ikke kjent det enda. Men husker da frøkna hikket i magen. Da hoppet hele magen :p

Har kjent det eit par ganger. Storebror hikka masse! Han fortsatte med det den første tida etter fødsel :-)

Jeg kjennte at hun hadde hikke for to kvelder siden. Det er første gangen jeg kjenner det.

Pleiet vare noen minutt med meg :) ser hele magen gjør små jevne hopp! :)

Back
Topp