Håpefull93
Betatt av forumet
Jeg lurer på hvordan man kan kjenne at baby hikker, hvordan føles det liksom?!
Og hikker deres mye/ofte?
Og hikker deres mye/ofte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, samme her. Har bare tenkt at det har vært svake spark, og spark som er lenger inn liksom. Men har lest en del om det nå og er veldig sikker på at det er hikkeTror jeg har kjent hikking noen dager. Har trodd det er bevegelser eller svake spark, men etter å ha lest litt mer om det tror jeg kanskje det kan ha vært hikking.
Jeg troor det er hikking jeg kjenner. Rytmisk risting, men mye hyppigere enn når jeg selv hikker..
Hvor lenge pleier det å vare når dere kjennee det? Har bare kjent rundt 4 rytmiske bevegelser,så slutter det,men det er vel ikke hikking da?
Hvor lenge pleier det å vare når dere kjennee det? Har bare kjent rundt 4 rytmiske bevegelser,så slutter det,men det er vel ikke hikking da?
Pleier å holde på en liten stund her. Hvertfall et par - 3 min føles det som..Hvor lenge pleier det å vare når dere kjennee det? Har bare kjent rundt 4 rytmiske bevegelser,så slutter det,men det er vel ikke hikking da?