Hikke?

litt kjedelig det da.. men om du ikke har noen spesielle vondter og får til å leve normalt så er det vel ingenting i veien for at hun blir der inne litt til hehe :p
du skal virkelig ha skryt for at du klarer å ta det så positivt - som det virker her inne værtfall :)
Mye vondter. Men har blitt god på og takle de nå :P Ja, jeg har hatt noen dager som har vært laaangt nede.. Men har en god mann som hjelper meg opp igjen ;) Så nå prøver jeg og kose meg og prøver og samarbeide med kroppen og fokuserer på at babyen har det bra i magen og DA er det bra! Kroppen min forbereder seg, så jeg skal være glad for at den er så flink og fungerer som den skal. Den trenger bare litt ekstra tid, og da må jeg gi den tid,hvile,mat og drikke så den skal klare oppgavene sine :) *Fokus*

Mye vondter. Men har blitt god på og takle de nå :P Ja, jeg har hatt noen dager som har vært laaangt nede.. Men har en god mann som hjelper meg opp igjen ;) Så nå prøver jeg og kose meg og prøver og samarbeide med kroppen og fokuserer på at babyen har det bra i magen og DA er det bra! Kroppen min forbereder seg, så jeg skal være glad for at den er så flink og fungerer som den skal. Den trenger bare litt ekstra tid, og da må jeg gi den tid,hvile,mat og drikke så den skal klare oppgavene sine :) *Fokus*

helt fantastisk å lese! *tommel opp for deg* denne tankegangen skal jeg virkelig bruke når jeg begynner å nerme meg! :)
kynnerene mine har blitt nesten heelt borte så nesten ingen vondter her.. er vel stille før "stormen"

Back
Topp